fredag 12 februari 2010

Inför OS

Hoppsan, torsdagen kom och gick, fredagen har anlänt till vårt avlånga land.
OS då gott folk, jo, jag vet, skrev nog nåt på den gamla bloggen att jag skulle titta detta år.
Men...herregud, de är ju så korkade de där utlänningarna, deras klocka går ju 9 timmar efter vår....så korkade är dom ;)

Ska fan sitta uppe o titta på en massa idioter när man själv deltar i OS-grenen: "Hålla Ögonen Öppna längst"....nä...blir väl inte mycket av med detta OS heller för min del.
Åter igen ska man sitta där bland folk som tittat på allt och på frågan om vad jag tycker kommer jag som vanligt bara att se allmänt dum ut med texten "Jourhavande Byfåne" i pannan.!!

Frågade just frugan om de spelar Hockey i OS, Ja ni märker va?, och jo, visst spelar de hockey, den enda sport jag kan visa ett visst intresse för om det kniper....!
Jag vet faktiskt vem Foppa är tom....en halvskadad snubbe med ett ben som ändå spelar skjortan av de där andra i...eh...(heter det elitserien?)

Häpp, sätter näsan i vädret och anser mig allmänbildad på ämnet Hockey, Foppa for statsminister!

På återseende!

Inga kommentarer: