måndag 16 augusti 2010

Första dagen på nya veckan...

Nä, blev inget jobb idag, vaknade i morse med förhoppningar om att ta mig iväg, närå, det sprack.
Satsar på morgondagen istället...proppat mig full av medicin och tänker ta en dubbel dos innan jag går och lägger mig ikväll så jag kan ta mig iväg till morgonen.
Bara efterdyningar efter förra veckans nedköp bestående av en rejäl dunderförkylning.

Mycket DVD har det blivit sen förra onsdagen, är ju som en del känner till en riktig "sucker" för gamla tv-serier alá 80-tal typ Goda grannar och varuhuset och sånt...häpp.... så dessa dagar har fyllts av gamla godingar från min ungdom. (Jäddrar va gammal jag lät där)

Tror jag skulle kunna skriva en doktorsavhandling om just den där Goda Grannar...!

Helt klart så var tv-serier av svensk tappning bättre förr....! ;)

Jaja.."bakåtsträvaren" micke väljer att retirera tillbaka in i skuggorna för denna gång.

See ya! :)

2 kommentarer:

Snejky sa...

Ojoj, ingen hit & va sjuk. Men jag önskar ett snabbt tillfrisknande.
Take Care & See Ya!
Kramen

Guldkryckan sa...

Kram tillbaka! :)