fredag 6 augusti 2010

Första veckan efter semestern....

är över.
Stendött på jobbet, bytte en glödlampa i måndags, tömde några tvättmaskiner på tisdagen...ja...ni fattar.
Inte för att det fanns så mycket att göra innan semestern heller egentligen, men där var ju mer folk i alla fall, som sagt, stendött.

Lite drygt en månad kvar på detta statliga verk av enorm dignitet, får väl se om min handläggare kan hitta ett annat som är åtminstone lite mer krävande än detta.
Jag klagar inte eller så, bara gnäller lite, stor skillnad där ;)

Men nu väntar en helg runt hörnet, en helg vigd åt socialt umgänge med släkt och vänner, grillning i morgon om vädret tillåter, skulle varit idag men nämnda väder ville anorlunda.
Ska bli rätt så "nice" faktiskt.

Men nu, kaffe och cigg...!

På återseende...! :)

4 kommentarer:

Snejky sa...

Men det kan vara riktigt trist att inte ha för händer på jobbet. Tiden kan ju gå hur sakta som helst....
Jag önskar Dig & lilla frun en härlig helg...
Kramen

Sillen sa...

Den siggen längtar jag efter...Ooops men jag röker ju inte, nä just det! Suck haha. Men den hade varit jädrigt go.

Ha det gott å hoppas vädret..

Snejky sa...

Jo, de e änna gött me endast några timmar jobb per pass emellanåt....Hatar ju att gå upp i ottan, men ska man jobba 4 timmar, gör jag hellre det mellan 6-10, så har man hela dagen kvar sen...
Nu blir det samma här...Kaffe & cigg...

Kramen

Lennart sa...

Jag har inte gjort mucket på jobbet, det är så tyst. På lunchen satt jag faktiskt och nickade till några gånger i receptionen. Ryckte till och vaknade då huvudet föll ner. Men ögonlocken var SÅ tunga...