lördag 4 december 2010

Lite bilder från Sherwoodskogen!!







Ha de gott!!

8 kommentarer:

Mi sa...

Riktigt tjusiga bilder du tagit.
Jag har nu bytt blogg men jag hoppas att du kikar in till mig ändå då o då .
Ha det o glömm inte "så mycket bättre" i kväll!


http://nykternu.bloggplatsen.se/

Lennart sa...

Härliga bilder, en vit vinter är alltid bäst. Fy för grå och regniga vintrar.

Sillen sa...

Fina bilder du tagit.

Ha en fin 2:a advent du med.

Kram

anonym sa...

Det är antagligen bara du som blir äldre och inte kan se dagens julkalendrar från samma perspektiv längre.. :P

anonym sa...

Men hur gamla är dina barnbarn då?
Det är ju inte alla barn som gillar otecknat heller. :P

anonym sa...

De senaste åren har det bara varit flamsochtramskalendrar..det har inte varit en bra kalender sen 2007 och sen flera år tillbaka bara dåliga. Det har varit övernatuligt och elektriska grejer och overkligt, sånt vill inte barn ha. Men sen är det såhär också att tvutbudet är mycket större nu än när jag var liten. Då var det Bolibompa och man såg på det. Det fanns ingen barnkanal, fox kids, disney channel etc. Men sen är det såhär att SVT börjar bli allt sämre och sämre. Tror bara det dröjer några år innan tv4 är sveriges största kanal. Folk vill hellre se på tv4 än svts skit som dom har numera. Varför blir det så? Jo för svt anställer bara sina släktingar och inte dom som kan något. Jag ser hellre på Så mycket bättre än ett program som heter ung och bortskämd tex.

Snejky sa...

Väldans vackra foton...
Varma kramen till Dig & lilla Frun

Per-Anders sa...

Visste inte att det fanns snö i Sherwoodskogen. Fina bilder!