tisdag 6 december 2011

El-lära...!


Herrejesus vilket trist ämne...trodde jag skulle dö efter lunch...minst..! :(
Lärde jag mig nåt då?

jo...

Föna aldrig håret i badkaret.

Jovisst, strök mig över mitt rakade huvud och fick bita mig i tungan för att inte fråga om när vi skulle få gå hem ;)

Nåja, det är ju bara lite allmän el vi ska läsa på om, imorgon blir det lite praktiska övningar...nåt om kontakter och sladdar..har gett mig den på att släcka ner hela lindholmen..minst.

Äh..blir nog bra detta...livet é gött...!

Vi ses..!

2 kommentarer:

Sillen sa...

Haha ja att gå på kurs e ju blandade känslor... antingen intressant så dagen rinner iväg. eller gäsp så tråkig å långa dagen blir en faktor.

Hoppas du snart e färdig kursad haha.

Lennart sa...

När jag var 9, (eller kanske 10?) hade jag ett akvarium. Ovanpå låg det en glasskiva och en lång ramp med en glödlampa i. En gång då jag lyfte på båda sakerna för att ge fiskarna mat råkade glödlampan slås sönder och rampen for ner i akvariet. Jag stoppade automatiskt ner handen och armen i vattnet för att ta upp rampen. Oj vad det darrade i vattnet och armen när jag hade armen i vattnet! Tror att det for ut en del ström i vattnet där. Då jag sen stod med rampen ovanför vattnet darrade armen fortfarande.