tisdag 6 mars 2012

Då va de snart mitt i veckan igen.

Blev glad i Söndags ju...kom ju plötsligt ihåg att jag minsann skulle vara ledig på måndagen...måste vara nåt övernaturligt som såg till att ledigheten försvann in i dimman där för att plötsligt titta ut ur dimman och göra mig positivt överaskad ...alla sätt är ju bra utom de dåliga antar jag.

Jo...blev ju spårvagn i morse igen då, byte till buss vid centralen för vidare transport till Hisingen.
Det är sista veckan nu då om inget oförutsett inträffar...sista veckan som student...vad som händer sen kan man ju inte så noga veta...ser ut som om jag kommer vara "ledig" till runt vecka 15...om jag inte hittar nån annan arbetsgivare som vill utnyttja min späda men ack så läckra lekamen ;)

Ledig ja...får väl se hur det blir med det då...!

Nä...nu är det Tisdag eftermiddag...hallelujah...eller nåt...nu blir det lite hårdrock....ha de bäst :)

11 kommentarer:

Anonym sa...

Lite hårdrock passar fint!

Sillen sa...

Såg dig i morse, men han inte fram. Min buss går ju uppenbarligare senare än din haha ja 49 och 19 över. Själv e jag ledig imorgon, så min vecka blir med en kort vecka. Gött.

Ha det bäst

Sillen sa...

Såg dig i morse, men han inte fram. Min buss går ju uppenbarligare senare än din haha ja 49 och 19 över. Själv e jag ledig imorgon, så min vecka blir med en kort vecka. Gött.

Ha det bäst

Guldkryckan sa...

Frunat..: Japp :)
Sillen: Attans då...men du får ha en härlig ledighet sillen...det förtjänar du.

BP sa...

Nej, jag är inte avis på dig, för det skulle kännas fel på något sätt. (Ärligt menat, ingen ironi eller sarkasm).
Men med tanke på att vårvädret har aviserats börja nästa vecka (enligt TV4:ans nyheter alldeles nyligen) så vetefan om jag inte ångrar mig.. med att inte vara avis alltså;-)

Guldkryckan sa...

BP: Plockar fram solstolen här att sitta i de närmsta veckorna då ;)

wiccan sa...

tack för rådet det kanske kunde vara en bra ide, spydde ner bilen idag när jag skulle köra. kanske inte så många körlärare bara som vill ha med mig att göra. tack för din goa omtanke, du rockar. kramisar

Guldkryckan sa...

Wiccan: Kram :)

Mia sa...

Var det nödvändigt att skicka upp snön hit??? Vi har tillräckligt som det är...;-)
Inte skulle jag haft nåt emot att vara ledig nån/några veckor heller, fast jag väntar till solen börjar skina igen...
Ha de' gött!

Lennart sa...

Bara lite så där på tal om spårvagn. I onsdags kväll ringde min jobbmobil, larmet gick. Det var inget allvarligt utan bara någon som "råkade" öppna ett fönster. I alla fall så ringde jag G4S, stoppade utryckningen och åkte till kontoret och kollade upp det hela. Efter en stund så klev jag på 7:an hemåt och det var inte många som åkte där. Men jag förstod inte varför det blåste så väldigt där jag sat? När jag tittar mig runt så ser jag att på den gamla spårvagnen så har fönstren trillat ut på bakre dörren plus att det inte finns något fönster på sidan där bak? Finns det så få spårvagnar numera att de bara kör de som verkar fungera?

Guldkryckan sa...

Lennart: Så mycket strul ibland med vagnarna, räcker att de får problem med en så får vi åka dressin istället.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Dressin