tisdag 21 januari 2014

Lite strul.

Tänkte ju mig uppgradera mitt operativsystem där då, och ni vet, där står ju just som man ska börja: Bla bla bla..bla bla blaaaa, översatt till ren svenska betyder det "Trycker du på "fortsätt" så kan allt gå åt helvete"...och jag tryckte naturligtvis fortsätt...det gör man ju...och mycket riktigt...det gick åt helvete.

SÅ...ny hårddisk och dator ihopsatt här, får göra allt från början igen..inklusive era bokmärken :(

Ordnar detta under veckan, kommer in till er i helgen.

Ha de bäst.

9 kommentarer:

Ejris sa...

underbart med dator strul *INTE*...tycker min strular o är seg ibland:/ sparar det jag kan på andra enheter men visst en del försvinner ju på gott o ont.... lycka till med nyinstalation=)

BP sa...

Oooops! Välkommen in i gänget som också har datorstrul! Nu lär du ju vara sysselsatt resten av veckan ser jag.
Hos oss brakade vår externa hårddisk ihop i helgen. Du vet den med backup för alla bilder (mina) och filmerna (makens). Vi (= maken) klarade inte av räddningsaktionen, så f*anskapet (inte maken utan hårddisken) hamnade i min IT-bästis Raddes händer...

Lycka till förresten!

Rantamor sa...

Men va tråkigt med dator strul, jag brukar lämpa över det till sonen vid eventuellt strul.
Datorn var inte upptäckt när min hjärna programmerades..
Så är det bara.

Men lycka till nu med dina bokmärken, låter som på den tiden jag var liten och vi bytte bokmärken...

Peranders sa...

Aj då. Datorer kan bjuda på hårt motstånd ibland.

kalebass sa...

Ja tekniken är väl underbar. Välkommen tillbaka !

aino sa...

ojojoj…. är så glad över att ha en datorexpert här hemma. utan honom skulle jag inte ens kunna ha en datamaskin. fast jag vet i gengäld hur tvättmaskin funkar, hihihi….
aino

Snejky sa...

Ett elände detta med datorer...Så jobbigt att sätta in allt igen.. Men, men det måste göras....
Lycka till..
Grattis till din fortsatta anställning. Du GÖR skillnad, grabben...
Krama varandra..

Bibbi sa...

Dessa fucking manuales hahahaha.....

Tur du får ordning på det till slut. Jag strulade ju till det med min hjärnprotes. Så nu är alla koder till all du vet som behövs är.... BORTA!!!! Ja det är bara att ringa de olika kortägarna och be om nya... för femtielfte gången.

Take care du och frugan åsså kissarna förståss :)
Kram

znogge sa...

Vilken förbaskad otur :-( Hoppas du får ordning på allt nu!

Go' kväll!