torsdag 16 januari 2014

Mot nya mål.

Så kom ju torsdagen där smygande runt hörnet, jag märkte inget av det, jag sov.

Är väl inte riktigt "på topp" om man säger så, mörkret tar ut sin rätt antar jag, tröttheten är konstant.
Men va fan, "life goes on" och man knegar på, vad annat finns det att göra?
För livet är ju änna gott iallafall, hur man än vrider och vänder på det.

Möte i kväll med en förening som jag är medlem i, en av två, ser ut som om jag kanske ska bli invald i styrelsen där och då jag tröttnat lite på min "andra" förening så tror jag nog att jag går över till den "nya" föreningen om valet utfaller som det med stor sannolikhet gör.
Känner man att allt har gått i "stå" så kan man antingen stånga huvudet blodigt, vilket vi gjort ett tag nu, eller gå vidare, jag väljer det senare.


Men nu ska jag slänga mig på soffan, en Fredag står på kö in här, kommer inte att märka av övergången där heller, jag sover med största sannolikhet ;)

Ha de bäst.




9 kommentarer:

Susanne sa...

Lycka till med det ev föreningsbytet.

Rantamor sa...

Bara att gå in i föreningen och böka runt, annars får man ju inget veta....

Syns...nej kanske höres imorron kväll..

Tjingelingen från Rantamor.

BP sa...

Måste säga att jag känner ungefär som du just nu - å då har jag bra ett jobb och inga styrelseuppdrag.
Om du verkligen vill bli invald i denna styrelse så hoppas jag att du blir det. Är man suppleang då eller...

Lycka till!

Soffie sa...

Hoppas mötet var bra,

Anonym sa...

vad är det för föreningar. Fredagen är här nu :)

Mia sa...

Föreningsliv kan vara inspirerande, men det kan också vara väldigt frustrerande! Jag har varit med om båda delar... Tycker du gör helt rätt att välja arbeta mer i den där du känner inspiration. Låt andra ta över där du tycker det hamnat i viloläge... andra har kanske nya idéer som kan gynna den föreningen! Ibland saknar jag föreningsliv...

znogge sa...

I vissa lägen är det helt klart bäst att gå vidare. Annars blir det för segt.

Ha en fin helg!

Micke sa...

Ja, nu är äntligen fredagen här!!! :-)

Ha en riktigt bra helg!!! :-)

Camilla sa...

Och nu är fredagen också gjord.
Idag är det lördag :)
Fy vad dagarna går fort.
Fördelen är att det snart då blir vår :)
Ha det bäst!