söndag 28 september 2014

Min fru är skådespelare.

Nån som har koll på varför man ibland inte kommer in på en blogg då den varnar för allahanda ting för att dagarna efter komma in som vanligt?
____________________________________________________________

Har precis "uncheckat" boxar i enhetshanteraren så att "strömsparläget" på mina USA portar inte slår till.
De slår nämligen inte på efteråt alltid...har jag upptäckt med resultatet att jag svurit över dessa USB portar i ett par dagar nu, hade ju ingen aning att det finns något sådant som strömsparläge för dessa portar...men nu vet jag.
Ett helsike när man inte kan koppla in en mus eller ett tangentbord ju....men nu fungerar det igen.

Har ni sett denna filmen?
Frugan är med där, en gigantisk roll av bibliska proportioner som sångare i en kyrkkör, man ser henne dock inte men hon är med utanför kameran..en nog så viktig roll tycker jag, man måste ju börja någonstans. ( De måste ha missat henne totalt, jävla producent)
300 spänn fick hon för besväret..och en Pizza...jag fick inget alls jag..jag fick diska hemma den kvällen..tycker jag var värd nåt litet iallafall ;)


Filmen då?

Har ju bara läst de två första böckerna...kändes lite som att man knöt ihop den beryktade säcken där och ska jag vara ärlig är jag trött på gangsterfilmer av detta slag...men den var bra iallafall...men hade inte frugan deltagit hade jag nog inte kollat den.

Zenith tillönskar er alla en fin Söndag...jag med :)

10 kommentarer:

Eva Trillian sa...

Den filmen har jag inte sett - och får man ändå inte se din fru i den tänker jag nog inte se den heller ;) - det är inte heller min typ av fil (vad nu det är, egentligen - men ändå)!
Önskar dig den lugnaste och skönaste av söndagar med bra laddning för kommande veckan!

BP sa...

Det där med strömsparande usb-portar har jag aldrig hört talas om. Tack för infon!

Har också läst de två första böckerna, tyckte att den andra var mindre bra än den första, så jag lät bli den tredje.

Kul att din fru var med på ett hörn, bokstavligen talat. En kollega till min man tar också statistroller vid olika filmer/serier. Skitkul och bra extraknäck!

Anonym sa...

ej sett filmen inte heller hört om sparusb o katten ser ut som den tappat halva örat:, skön söndag på er

Veiken sa...

Har inte en susning om något tekniskt eftersom jag är teknisk idiot! Det finns visst en on-off knapp, tror jag!
Nix har inte sett den filmen. Jag somnar alltid när det är film på G!

kalebass sa...

Statistroller kanske inte vore så dumt. Mat o logi, å lite fickpengar.(har jag hört). En vacker dag kanske det sitter en demonregissör och ser, vem, om inte jag! Lyckan är gjord.
Ang. varning. När jag tittar in på min egen blogg via mobilen, så får jag ibland en säkerhetsvarning! Jag ignorerar detta, men hur många har vänt om i dörren s.a.s.?

Soffie sa...

Är urdålig på tekniska prylar fniss om det inte funkar så har jag ingen aning om hur jag får dem att funka igen😜har bara sett och läst snabba cach vad roligt att frugan din är med i den,men så trist att man inte ser henne å jag tycker du borde fått nåt för du inte fick ha henne hemma då hon var statist😎må så gott i den underbara hösten, å Gud vilken söt katt du har

Herr Nilssons Fru sa...

Nej, alltså strömsparande USB portar har jag inte upptäckt :) men en TV som snällt stänger av sig om ingen byter kanal på några timmar. Första gångerna trodde jag de spökade :) men här finns bara ett spöke o de e jag.

Så din fru är skådespelare, vad trevligt fast ja de hade ju varit trevligare om hon liksom varit med synlig då:) Tycker de var en rätt trevlig lön men jag antar att de var de som fick lite mer.

Kramiz

Gubben sa...

Roligt att din fru är skådespelerska. Sitter och tänker på att är inte alla fruar det egentligen:-))! Då det gäller att manipulera oss till att handla eller göra det vi egentligen inte vill!

Sillen sa...

nä inte jag heller har sett eller hört talas om. Men 300 spänn e ju inte heller fy skam.. Å du kunde ju sparat disken till dagen efter då hade du fått disk för 2 dagar istället haha.

Krama frugan din, det e fint att ni har varann.

Susanne sa...

Ska tänka på din fru när jag ser filmen ;)