torsdag 25 december 2014

På väg mot nytt år då.

Julen avlöpte väl här och vi hade riktigt trevligt...jo jag vet...är ju en osocial jävel som helst firar jul på hemmaplan tillsammans med "Herr Tivo" och "Fru Facebook"....och frugan förstås ;)
Men som så många ggr förr så känns det helt ok när man väl kommer iväg..trevliga människor och en massa väluppfostrade barn...god mat...jo..det sistnämnda är ju det viktigaste för lilla Guldkryckan ;)

Nytt år på gång..och en sjusärdeles nyårsafton kommer det att bli...frugans födelsedag där...ser fram mot detta...nio dagar senare är det min tur att fylla år...en Fredag i år...men vi firar väl tillräckligt på Nyårsafton tycker jag. ;)

Lilla Flizan känner sig trygg hos Zenith...hade jag också gjort...fina katter båda två.

Men nu blir det vila några dagar...får se om man dyker upp här igen innan nyår..man vet aldrig ;)

Om inte...Gott nytt år på er...ha de fint och ta hand om er.

12 kommentarer:

Lotta sa...

God Jul på dig! Det brukar vara lite motstånd att förlytta sig på julafton men det brukar bli bra bara man fått tummarna ur :-)

Vilka fina katter, jag saknar katt. Det är underbara djur tycker jag.

Du har lite att fira framöver förstår jag, trevligt. Jag har lite svårt att fatta att det redan är nytt år. Känns som om det nyss var nyårsafton. Vad hände liksom?
Om vi inte råkar på varandra innan så önskar jag dig ett riktigt Gott Slut och ett Gott Nytt År.

Hörs!

Unknown sa...

söta katter
o njut av ledigheten för det gör jag

Gubben sa...

God fortsättning och nu ser vi fram emot ett spännande 2015,Sitter just nu och eldar för fullt i stugan för att få upp värmen. Ska vara lite social på eftermiddagen då vi ska till svärmor och frugan syster med familj. Ibland får man bara finna sig i situationerna!

Andra året i Hjo sa...

Klappar och god mat, det inte så pjåkigt.
God fortsättning!

Rantamor sa...

Ha nu en fortsatt trevlig fortsättning på alla många helger, och virra inte bort dig på mellandagsrean.
Här hoppar vi rean och hoppar in i bastun istället, bra mycket skönare....och lugnare.

Fira ordentligt nu.
Tjingelingen från Rantamor.

Eva Trillian sa...

Önskar dig sköna stunder julen ut (några timmar kvar) och ett gott slut på det gamla året! :)
Det där med födelsedag lät storartat ;) Jämna år?
Ha det bäst!

christel sa...

Gott nytt på dig också :)

Junitjej sa...

Många gånger är det allt skönast att vara hemma på julen.

Junitjej sa...

Svar: Varför uppskattade inte alla julklappsspelet?

annika sa...

Tänk vad man kan överraska sig själv om man bara tar sig över "tröskeln"; riktigt förvånande hur social man är! :)
Ha en go helg och gott nytt på dig!

Veiken sa...

Grejen är den att man får och kan fira jul precis som man vill! Inte alls fel! God Fortsättning!

Susanne sa...

Gott Nytt År!!!!!!!