tisdag 14 juni 2016

Liseberg.

Jo.blev en tur dit med hela min årskurs till sist förra veckan.
Nej nej nej...jag åkte ingenting....absolut inte...nån måste ju ha koll också och det ansvaret axlar jag gärna ;)

(Ok då, säg inget till någon men jag anser sådant vara sjukt tråkigt, anses som onormalt tyvärr)

Men nu är snart läsåret över, imorgon går ungarna på sommarlov sen har jag bara två ynka dagar kvar innan min semester inleds.
Har dock hört att lärarna ska sjunga på skolavslutningen, verkar tyvärr som jag räknas dit trots att jag inte är lärare, så det blir att hålla sig undan...sjunga?...inte min grej....blir ju som ett avsnitt ur Hedebyborna det annars:



Stackars fjärsman ;)

Ha de fint

10 kommentarer:

BP sa...

Göteborg har Liseberg, Stockholm har Gröna Lund. Kan väl säga som så att jag har besökt "Grönan" en enda gång, å då var det en konsert. Är inte heller roat av nöjesparker.

Å sjunga kan jag inte heller, men mima är jag bra på. Det gäller ju att låtsas;-)

Härligt med semester för dig:-)

Eva Trillian sa...

Sommarlov! Det är fint det :)
Önskar dig en alldeles fantastisk start på ditt!

FREEDOMtravel sa...

Det är längesen jag var på Liseberg, men det enda jag minns är köer... ;)

znogge sa...

Ha ha, jag förstår dig! Inte en chans att jag hade sjungit på någon avslutning! Nej, det finns gränser ;-)

Trevlig semester!

Mia sa...

Jag är glad att mina barn är så stora så jag slipper Lisebergsbesök... :-)

christel sa...

Men...det som är så kul (ironi)

TantGlad sa...

Nämen vilken tortyr att åka karuseller. Näe.....nog finns det annat som är så mycket roligare.

Man kan ju inte vara bra på allt....och sjunga kan inte jag heller. Men ibland sjunger jag ändå.....Men då har jag ingen publik förstås .

Skönt med sommarlov och ledighet.

Ha det så jättegott!

Lotta sa...

Liseberg ska få besök av mig och barnbarnen helgen efter midsommar, jag håller mig också till "hålla-koll" skaran. Någon måste ju stå för markservicen 😂.
Trevlig ledighete!

Höres 👍

annika sa...

Jag åker ogärna karusell så jag håller också koll. Nu är det många år sedan jag var Liseberg men jag vill minnas att det var rätt fint ändå att strosa runt där.

Kolonilotta sa...

Liseberg är ju så mycket bättre än gröna lund. Jag har varit där tre år irad med barnen. Men i år tror jag vi hoppar över det. Men inte för att det inte är roligt. För det är det varje gång! :)