söndag 23 januari 2011

Inställer mig i morgon...

åter till tjänstgöring ute i skogen efter 14 dagars tillvaro i hemmet knaprandes penicillin och andra medikamenter av suspekt natur.
Fullt frisk? Nä...men det blir jag väl aldrig, men nivån på "krasslighet" är acceptabel iallafall.

Lotto sprack igår...som vanligt...fan...men...på onsdag, då smäller det ;)
Då blir det tårta på jobbet framåt fredag när jag tar ett halvårs semester eller nåt..!
Har ju lite att stå i om denna spelvinst skulle infalla som jag ju vet att den gör förr eller senare, gärna förr. ;)

Men än så länge är det Söndag och undertecknad undrar varför han över huvud taget kom på tanken att skriva ett inlägg i sin lilla blogg denna dag....hans huvud känns tomt...måste vara en följd av medicineringen han fått utstå...eller så är det ett normalt tillstånd utan att han märkt av det tidigare?

Men varför fylla sitt huvud med massa skit egentligen, engagera sig mentalt i massa elände i vårt samhälle?
Jo, man gör ju det...men bara för idag ska jag skita i det och njuta av tillvaron, dricka kaffe och vräka i mig kanelbullar..så det så ;)

Ha de bäst alla!

6 kommentarer:

Nina Lindh sa...

Man kan inte engagera sig i allt... och inte alla veckans dagar. Det blir bara att man bränner sig.

Ha det bäst du med!

Mia sa...

Klart du vinner! Det måste du väl eftersom du varit krasslig så länge, med tanke på hur dåligt betalt du har för det....;-)

Snejky sa...

Ja, man lever ju på hoppet....Självklart hoppas jag att de blir vinst på onsdag..
Usch, attans jobbigt att gå till jobbet efter så lång frånvaro...
Men gott att du e frisk nog att krypa ur hemmets lugna vrå...
Kramen

Lennart sa...

Jag prickade inte in högvinsten, men det gav en del tillbaka i alla fall.

annika sa...

Jag säger "NÄR jag vinner ska jag..." istället för "OM" men det verkar ju en bit bort iallafall....Hoppas du och skogen är nöjda med att ses igen!

Snejky sa...

Slingrar förbi & önskar en toppenhelg..till Dig & lilla frun
Kramen