onsdag 2 mars 2011

Onsdag igen..!

Att ha barn på dagis är ett hot mot samhället anser jag, frugan som jobbar där drar hem sjukdomar på löpande band vilket undertecknad motvilligt tar emot, åkte mao på magsjuka denna veckan...kul...NÄ :(
Men skit samma...bokstavligt talat...så kan de va. ;)

Khadaffi håller på där nere, ger mig sjuttan på att han nyttjar nåt vitt pulver den mannen, hur ska man annars förklara hans uttalanden sista tiden??
Har iofs alltid trott att han går på något "upp-piggande", knepig gubbe det där helt klart!!
Får väl hoppas på att han snavar på sin långa kjol och bryter nacken eller nåt....idiot..!
(Ett moget politiskt uttalande va?) hehe

Nä, efterlyst ikväll på tv....får väl klämma i mig en kopp te eller nåt innan detta..på återseende! :)

6 kommentarer:

Mötley Annika sa...

Hahahaha ja hoppas han snavar på sin svarta kjol :) bra där vännen ...hoppas du får vara frisk nu hälsa frugan kramar Annika

Nina Lindh sa...

Jo, nog går Khadaffi på både pulver och annat. Helt övertygad om det. Annars hade han väl inte varit så knasig.

Och barn på dagis är farliga. Fast det vet du ju nu... :)

Mi sa...

Inget kul alls med magsjukan. Stackare. Hoppas att du piggnar på dig snart,
Ha det!!

Per-Anders sa...

Ja så blev det ju helg igen...

Mi sa...

Nu hoppas jag att magsjukan har dragit sin kos. Ha en fin lördagkväll!

Mia sa...

Inte tror jag han snavar o bryter nacken, jag tror det blir mer drastiskt än så. Med den människosyn han har och det agerande han kör med, vägrar avgå bl.a, så jag tror jag inte han ger sig förrän han blir mördad. Frågan är bara hur länge dröjer det?