lördag 6 augusti 2011

Lördag



Jo...man var nog ganska söt en gång i tiden...men det gick över ;)


Jan johansens "se på mig" snubblar ut ur grannens högtalare...inväntar då snart andra klassiker som brukar ramla ur deras högtalare...tror ibland att de bara har en enda mix-cd i sin skivsamling...man kanske skulle ge dem en cd med lite bättre musik i julklapp?

Aldrig fel med musik...fast när de drar på mitt i natten med den enda cd´n de då tycks ha blir jag faktiskt lite trött, jävla medelsvensson ;) haha

Kaffet rinner ner enligt "löpande band principen" här på gräddhyllan, frugan passat barnbarnen sen igår kväll....så här har man suttit och avverkat massa avsnitt av tv-serien "Svenska Hjärtan"...denna klassiker bland klassiker ;)
Frugan hatar serien...man får passa på ;)

Man borde väl hitta på nåt...gå ut? Städa? klippa tånaglarna?.......men näää...gör en doktorsavhandling istället över vad jag hittar i naveln...."orka" liksom....nä...ska man nån gång slappa så är det väl på Lördagen va?
Fast nu är det ju ganska nystädat förstås, annars hade man väl tagit tag i det.
Förstår inte hur människor med barn får ihop det, ungar, städning, matlagning, jobb och utöver detta har de ett socialt liv tydligen.......jösses...

Inte har de tid att "snöa" in på gamla Tv-serier i tid och otid som en annan här...stackars satar va? ;)

Nä...dags för mer kaffe.

Simma lugnt i viken gott folk, akta er för hajarna ;)

4 kommentarer:

Lennart sa...

Den bilden togs för många år sen! TV-serier har jag svårt för, glömmer av vilka dagar de går så jag missar bara en massa avsnitt. Tror de enda jag följde helt var Lödder, Dallas och Falcon Crest. Fast Falcon Crest missade jag en hel del av på slutet kommer jag ihåg nu.
I kväll är det i alla fall lotto! Det är en sak jag alltid håller ett öga på.

Anonym sa...

Tänker på min dotter som fick stora spelet på grannen som körde fast på samma ställe i samma Nirvanaintro gång efter gång kväll efter kväll. Lite häpen blev gossen att bli klagad på inte av en medeläldre kärring utan av en hårdsminkad jämnårig i SoaD- t-shirt. Ska det spelas så man hör får det vara bra eller i alla fall varierat.

Viktkamp sa...

haha va roligt du skriver =)

Snejky sa...

Såååå söööt......