torsdag 26 juli 2012

Fortfarande hemma.

Nä...inget Danmark ännu, i morron bitti däremot går vi på båten som tar oss till Fredrikshamn...ska bli trevligt faktiskt att träffa gamla vänner igen, både på båten över och när vi kommer fram.

Men...än så är det ju bara Torsdag på min sista veckas ledighet...på måndag börjas det igen...vi har blivit lovade "fullt ös" från första minuten...tur det bara är typ skola då...så slipper jag sjukskriva mig ;)

Hur har ledigheten varit då...egentligen?
Jo..va ska man säga?
Riktigt skönt har det ju varit att slippa tvinga sig ut i regnet, bara sitta i fåtöljen med en kopp Kaffe och se regnet smattra mot rutan...så ska man ha det jämt...borde vara lag på det vid regn ;)

Gräsänklingsfasen här då?

Jo för sjuttan, som en del av er skrev..det är bra att vara ifrån varandra ibland..det mår man bra av...dessutom kan jag möblera om lägenheten utan hänsyn till frugan min..jo..det är bra det.


Nä...nu ska jag kika på sista säsongen av Goda grannar (nu vet ni vad jag gjort de sista två dagarna)

haha


Ruggigt bra den där..om man är tv-serienörd förstås som jag ju är :)

Förresten...vi höll ju på att få en Ballong rakt ner i Pizzerian här igår..jösses va nära det var....men snyggt.




Ha så fint.

5 kommentarer:

Mia sa...

Ha det så gott i grannlandet, Micke..
Dom kanske har börjat med hemkörning av pizza via ballong?????

Guldkryckan sa...

Mia: Måste vara svaret på gåtan där ;)
haha

BP sa...

Fullt ös på måndag?!!! Konstigt, ungarna har ju inte ens börjat skolan än. De kanske behöver nå'n som tar hand om de vuxna, å det lär ju passa dig utmärkt.
Min sommar var ungefär som din. Å det är nästan fräckt att lampan däruppe vågar sig upp efter klockan 18:00 nästan varje kväll. Den borde skämmas;-)
Ha det riktigt skönt på båten och i Fredrikshamn. Det blir nog en perfekt uppladdning inför öset;-)

Vad gäller ballongen så älskar jag Mias kommentar:-)

Lennart sa...

Hur gick det i onsdags? Blev det några rätt så du kan betala ölen? Själv väntar jag på dragningen i morgon kväll, mitt lilla spänningsmoment här i livet.

Guldkryckan sa...

BP: Jo..ungjävlarna börjar väl inte förrän senare har jag för mig.
De va smaskens på båten...smaskens :)

Lennart: Inväntar också kvällens dragning...nu jävvvlar ;)