lördag 10 juli 2010

I dessa tider del 4.

Tyskland på Tv, de ska slå uruguay är det då tänkt...får väl se hur detta slutar.
Almedalen är över dock för detta året, focus har legat på mijö, vård o lite annat, inte så mycket om jobben där tydligen. (Allt enligt nyhetsändningen).

Mitt politiska intresse finns ju där, är dock inte intresserad av att träffa likasinnade så mycket då jag aldrig riktigt vet hur jag ska bete mig.
Har alltid svårt att känna att jag hör hemma i dylika samanhang, alla andra är så pålästa, själv känner jag mig bara så jävla "lost in space" när övriga sätter igång.

På forum (internet) är det en annan grej, jag kan uttrycka mig väl, ta till mig och debattera för min sak...är en osocial jäkel helt enkelt antar jag...men att uttrycka mig skriftligt, det kan jag, det är det jag gillar att göra.

Nån politisk karriär kommer jag aldrig göra, sånt är för andra, inte för såna som mig!

Men nu börjar matchen...heja tyskland! :)

2 kommentarer:

Snejky sa...

Själv hade jag Uruguay som favvo...
Ja, alla e olika. & tur är väl det.
Hoppas du har det jättebäst..
Kramen

Lennart sa...

Almedalen verkar ju vara en rolig tillställning, lite av en cirkus. Tänk du, i dag planterade jag om en blomma! En kvar...