lördag 23 oktober 2010

Då var det Lördag.


Jaha, undrar vad man ska ta sig till en sån här dag?

Skitväder är det, enda trösten är att det är min "Lönehelg", får väl se om man hittar på nåt lite senare.

Bolaget?? Ja, det hade varit nice med några öl att släcka törsten med...fråga är väl om man orkar bära hem det. Vi får väl se :)


Jobbet då?

Jo, själva arbetet är väl som det är, tristessen har börjat infinna sig som sig bör när man lärt sig allt...men bra folk runt om och miljön gör ju allt uthärdligt....man skulle ju kunnat hamna på nåt lager med en rabiat chef som man bara vill spöa upp ;)
Nä, har det bra där jag är nu, två år blev domen...har således 102 veckor kvar att njuta av livet där ute.


Eh...bolaget ja....ehum...några öl, en Baileys kanske, en liten flarra whiskey????
Tror bestämt jag börjar dreggla här.
Men först iallafall, en rejäl kopp kaffe :)
Ha en trevlig helg gott folk.


5 kommentarer:

Snejky sa...

Whiskey e ingen favorit men tar gärna ett glas Plantation rum.
Skönt för dig att veta vad du ska gör i 2 år dock..
Önskar dig & frugan en resterande fin helg..
/Kramen

Guldkryckan sa...

Tack snejky :) Samma tillönskas dig..!

kram!

Nina Lindh sa...

Jag har nog hamnat på rätt jobb nu... :D

Trevlig helg!

Guldkryckan sa...

Härligt Nina...ha de gott i helgen du med! :)

Sillen sa...

Själ e jag hemkommen efter mitt privata lilla jobb haha ja att packa min väns lägenhet. Tur att jag har båda fötterna på jorden haha.

Ha det gott

Kram Sillen