onsdag 6 oktober 2010

Tidsfördriv.


Då fördriver vi åter igen tiden med lite film, denna dag blir det "Polisen som vägrade ge upp".

Älskar verkligen de där serierna där inte just handlingen alltid är det enda som tilltalar utan rollprestationerna.


Känner inte för att göra nåt speciellt idag, måste väl iofs fortsätta med städningen jag påbörjade igår, men för den saken skull så behöver jag ju inte känna för det, ett nödvändigt ont ;)


Har sista dagarna haft lite svårt med nattsömnen här vilket resulterat i att jag sovit lite länge på morgonen istället, tog tag i detta idag och steg upp vid 7 nån gång istället...måste komma tillbaka i de fasta rutinerna som regelbundna sovtider innebär.

Tycker verkligen om att gå upp vid den tiden på morgonen, ta en kaffe/te och spana lite på morgonprogrammen, ta en cigg och koppla av.

Lika bra att börja träna på detta inför pensionen om 26 år..fast då är man väl död redan, får njuta desto mer nu istället när man råkar ha tid för det. :)


Nya aktiviteter lär väl snart bli aktuella här i form av ny praktikplats eller nytt jobb.

Ser fram emot detta, kan inte bli sämre än skitstället jag befann mig på i tre veckor nyligen...tog en vecka att bli av med mardrömmarna. urk..!


Men nu går vi vidare...livet är gött...praise the lord!!


Ha de bäst!




3 kommentarer:

Snejky sa...

Det är kul att kolla film, tycker jag..
Är inne på en serie nu....* Sons of anarchy *
Tycker den e bra..
Kramen

Guldkryckan sa...

Sons of anarchy rulez!!

Kramis! :)

Snejky sa...

Jaaaa, den e sååå bra...Tyvärr så har jag ju kommit ikapp avsnitten nu. Jobbigt att vänta en vecka mellan varje nu....Pust&stöööön!
Kraaaamen