tisdag 23 november 2010

Så här på kvällskvisten...!

Ja jösses, börjar ju bli riktigt flitig med bloggandet här...men det går väl över antar jag..haha!!

Mitt indianska namn på jobbet är numera "Hostande bävern"...jäpp...hostar så snön ramlar ner från träden emellanåt, men liiite bättre än igår var det faktiskt idag.
På bättringsvägen mao, men helt slut är jag ändå vid färden hemmåt storstan, så satans kallt ute i skogen att hälften hade varit nog.
Men går man hela dagen i kylan så biter det ju lite mer är om man bara ska till affären typ.
Nåja, blir nog bra detta, bara i morrn också, sen blir det Af på Torsdag och halvdag på fredag.

Detta året tror jag går till historien som mitt "sjukaste" år någonsin, rejält klubbad av förkylningar o annat fler gånger än jag vill minnas.
Immunförsvar? Vad är det??
För lite sprit?? (Förmodligen) ;)
Fan vet...!

Mina tappra vapendragare på jobbet har minimerats lite, en mindre att stoppa in i bilen mao...synd bara att det var en sån toppenkille man kommer att sakna, återstår att se om de beslutar ta in en ny som ersättare, får allt bli ett smalt exemplar i så fall med tanke på trafiksäkerheten ;)

Nej..."Hostande Bävern" drar sig tillbaka för denna gång.

See ya!

4 kommentarer:

Mi sa...

Jobbigt att gå omkring och vara sjuk hela tiden. Fast det är klart du jobbar utomhus och fryser väl hela dagarna mer eller mindre. Inte bra.
Sv: du måste kolla upp dina blodfetter! Så är det!
Ha det gott. Kramar!

Lennart sa...

Borde inte bacillerna frysa ihjäl i kylan? Fast de kanska har blivit härdade, eller så har du kanske blivit ansatt av någon riktigt ilsken storbacill?

Snejky sa...

Ja, fy attans vad jobbigt...Har själv varit mera förkyld än vanligt...
Här: Ta mitt termoställ.då fryser du garanterat inte...
Varma kramar till dig & lilla frun.....

annika sa...

Frisk luft blir man väl inte sjuk av? Det är nog under den där bilfärden som bakterierna hoppar på dig! :)