söndag 3 april 2011

Söndag.

Jösses va helgerna går fort ibland, inte har man direkt fått gjort nåt heller..knepigt.
Men nu är det snart Måndag igen, inledningen på en ny vecka..får se vad denna kan ge.

De sista måndagarna som infunnit sig har varit som de varit...piss skit och vademecum som min gamla mamma skulle uttryckt det...huvudet på spiken där...förstod det inte när jag var liten, men nu förstår jag...Måndagar är skit...så det så. (Hade en klok mamma jag)

Men man ska ju inte gnälla...finns de som har det värre...så ska man ju säga, annars rättar man inte in sig i ledet som man ju som svensk måste göra för att accepteras bland de övriga stackars satarna som befinner sig i samma situation...vilket ju de flesta gör.

Men snart är det fredag igen....ser redan fram emot den :)

Önskar er alla en superb vecka, det ska jag ha...fast ger upp detta med morgondagen då förstås.. :)

Ha de bäst!

6 kommentarer:

Sillen sa...

Jaaaa underbara måndag....Å visst längtar jag med efter fredag men inte just nu, utan blir glad för måndagar haha.

Så olika det kan vara i livet.

Micke vännen, hoppas att nästa jobb ja

Mi sa...

Ja du måndag i morgon o jag ska jobba extra då - brukar vara ledig annars på måndagar så någon måndagsångest brukar jag inte lida av men i dag har jag kännt av det lite.

Ha det!!

Nina Lindh sa...

Varför måste man alltid tänka på att det finns de som har det värre? Det är en klen tröst, tycker jag.

Men som hederlig medborgare säger även jag så.

Lennart sa...

Jag var ledig fredag och måndag, men helgen var lika kort ändå. Inte har jag hunnit kolla lottot heller. Men jag åt härligt god tårta i lördags och drack gott vin.

Snejky sa...

Ja, jag håller med. Fattar inte egentligen vad tiden tar väge ibland.
Måndagar e lite svåra, men jag tycker tisdagen e värst...
Kramen

Mia sa...

Och just nu har vi en härlig lördag att ta vara på. Jag ska ut i naturen idag, kanske med kameran i hand.