torsdag 28 juli 2011

Gunilla.


Hittade denna i hamnen idag...har själv seglat med ett skolfartyg en gång i tiden...fast inte fick vi segla såna långa resor som de gör idag inte...tack o lov för det. ;)

Men fin "skorv" är det ju...mycket saker man får se när man åker runt på stan hela dagarna med massa lakan & annan skit ;)

Värmen har ju återkommit till vårt kära GBG...ta mig sjuttan på tiden...funderade på att sjukskriva mig för "akut deppighetikus" ett tag där, gräva ner mig i soffan med nån gammal tv-såpa på dvd o dra ner persiennerna...men...nu vände det ju.
Hoppas det håller i sig...nu blir det en cigg....ha de gött!

3 kommentarer:

Stattinskan sa...

Ja, vem behöver utlandsresor när det bara är att öppna måsögonen på hemmaplan. Sol? Det där hörde jag inte ;-)
Gomorron

annika sa...

Åh, vilken båt!
Hoppas solen fortsätter skina på dig, jag har haft den rätt mycket i slutet av veckan.

Lennart sa...

Såna där skepp ser härliga ut tycker jag. Fast jag håller mig på land, gillar inte att bege mig ut på havet. Det där mörka vattnet ser lite ruggigt ut, och djupt är det också.