söndag 17 juli 2011

Planering för kommande vecka.

Måndag: Jobba några timmar innan jag måste gå till min gamla anordnare för påskrift pånytt av mina papper till FK...komplettering kallas det av FK....piss skit och vademecum som min gamla mor skulle uttryckt det :(
Men...gör om...gör rätt...jag som missat, då får man ju rätta till det.
Gud välsigne Försäkringskassan. (Eller nåt) ;)


Tisdag: Jobba heldag....ja...åka runt på stan med ren tvätt som ska ut till kund och hämta nya skitiga lakan o handdukar. (Fy sjuttan va grisiga en del hotellgäster är...stinker som en sen två veckor död kamel i öknen)

Onsdag: Semester..(eller ledighet som FK kallar det)

Torsdag: Samma som ovan.

Fredag: Sista semesterdagen. (Eller sista ledighetsdagen som FK kallar det)

Ja...fick bara tre dagars ledighet denna sommaren...tydligen behövs jag där hos min anordnare....jaja...frugan har semester...undrar vad vi hinner med på tre dagar? :(

Må anordnaren snubbla på en trottoarkant och bryta benet för att sen bli liggande på gatan och sen bli bötfälld för nedskräpning av samma gata. ;)

Haha...ja...nä...det får väl gå...kul att känna sig behövd & så...men ändå.
Nåja..Hoppas er sommar blir som ni vill ha den...ha de bäst.

6 kommentarer:

annika sa...

Men åh, bara tre dagar ledigt - hoppas verkligen de blir som du vill ha dem!

Guldkryckan sa...

Tack Annika...det hoppas jag med :)

Lennart sa...

Jag har spillt kaffe i en hotellsäng en gång. Fast jag tror folk kan skita ner värre än så. Det är ju enkelt när "någon annan" tar hand om eländet.

Guldkryckan sa...

Ja...så är det nog Lennart...!

Anonym sa...

Är man behövd borde man få lön ...

Guldkryckan sa...

Så sant så sant....