onsdag 7 december 2011

En tur över Göta älv.






Fick den utsökta idén att ta båten över till stan från Lindholmen efter skolan.
Som enda person intog jag däcket däruppe för en fotosession.....jäddrans va jag frös efter en stund.
Till råga på allt elände så åkte den inte som jag trodde den skulle göra, den åkte bara mellan Lindholmen och Rosenlund...upptäckte detta när vi plötsligt vände åter till Lindholmen, då fick guldkryckan ytterligare en utsökt idé: kolla tidlistan...bra att göra det ibland. "asg"

Fick ihop mina sladdar på skolan idag också, lyckades dock inte släcka ner Lindholmen, inte ens en blinkning i lysrören ju....attans skit ;)
Nä...inte var detta min "grej" direkt...men nice iallafall...trevligt sällskap förhöjer ju som alltid humöret..!

Nu blir det kaffe...ha de bäst. :)

Inga kommentarer: