fredag 5 april 2013

Lite musik för helgen då.


Jo..de är ruggans bra faktiskt.


Klassiskt band som jag inte upptäckte förrän -88 nån gång...grymt bra.
____________________________________________________________________________

Jo..Fredagen behagade anlända till sist..om inte som ett brev på posten så åtminstone som en befrielse.
Känner ett existentiellt motstånd mot att gå till jobbet just nu men det går väl över...ska se om en helg kan råda bot på det.
Om inte så får jag väl gå till läkaren och säga att en helg inte hjälpte..ge mig underlag för pension ;)
Skulle väl sluta med att han spärrade in mig med tvångströja på nåt hem..så får man nämligen inte känna i denna härliga demokrati vi lever i..man ska brinna för det man gör..BRINNA...det duger inte att trivas..närå..man ska brinna för vad det än må vara..såg en annons på Af sida härom dagen:

"Du ska brinna för att ha ett monotont arbete"........Fuck you...ge mig en hög lön så skiter jag i vad jag gör..men brinna för det gör jag aldrig..men så får man inte tycka..för då är man obstinat...hallelujah..eller nåt. Men så kan de va. :)


Vi kör väl en till då...oj oj...goa vibbar för undertecknad från en svunnen tid...bra text...en av några låtar som jag skulle vilja spelades på min framtida begravning långt in i framtiden...jävligt långt in i framtiden om jag får ha nåt med saken att göra ;)






Mr: Obstinatus deluxe tackar för sig och önskar alla gudars och Särimners välsignelse över er.

Tjillivippen.

4 kommentarer:

Carola Paro sa...

Haha, sugen på bacon eller? :-P

Mia sa...

Inte så illa, men bättre musik finns, om du frågar mig. Ganska häftigt, faktiskt, men skulle aldrig köpa... :-)

Tommy sa...

SV: Tack ska du ha! Min mor mår bättre, men det är jobbigt att få besked att hon var så dålig.

Ha en fin helg!

BP sa...

Ja din och min musiksmak har jag ju "diskuterat" förr;-)
Att brinna för nå't är väl väldigt starkt och orealistiskt! Tror inte att jag använt ordet i positiv sammanhang någonsin faktiskt.
Däremot kan man tycker om sitt jobb och gilla det. Å det gör du nog innerst inne tror jag... eller!?