fredag 7 januari 2011

Då var det dags igen...

en ny helg syns komma där borta vid horisonten, dags för ett par dagars vila.

Let´s dance på tv, ja, tro inte att jag gillar det, frugans dumma påhitt ;)
Har aldrig förstått det där programmets tjusning egentligen, men så är det...inte mycket att göra åt.
Egentligen känns det som om allt är skit på tv numera, discovery o såna kanaler funkar ju, Sci fi också..startrek o annat ni vet.....i övrigt verkar det ha blivit "korvstopp" i maskineriet när det gäller nya filmer o serier.
Inget nytt som tilltalar mig alls sen lång tid tillbaka.

Äh...skit samma, kanske bara jag som är trött?

Eller va säger ni?

Fredag är det hur som helst...dricker kaffe och "Dr Pepper"..slappar på soffan...bara att invänta Lördagen antar jag.
Får väl se vad morgondagen har i beredskap för lilla mig. :)

Ha de bäst alla!!

5 kommentarer:

Mia sa...

Jag har endast kollat en gång på Lets Dance... det räckte gott och väl för mig!

Jag vill påtala att din länk hos mig är fel, litet synd ifall någon vill kolla in dig... :-) p:et i blogspot har fallit bort... Kanske du vill ändra om du kommenterar fler ggr hos mig!

Helena sa...

Här ser vi På Spåret istället....mycket bättre tycker jag än Lets dance.
Ja åren går i rasande fart.
Kroppen blir äldre min inte själen.=)
Ha en fin lördag vännen!
Kram

Johanna sa...

Ja får verkligen hoppas att det blir ändring om 3år ungefär, så här kan vi inte ha det, när skall folket inse det? Jo när det är för sent :(

Mi sa...

Håller med dig om att det är inte mycket sevärt på Tv:en. Det som visas är ofta repriser. Jag är trött på repriser nu. Men jag är också ganska trött just nu och jag känner mig less på allt.
Ha en härlig lördag utan repriser. Hoppas att du har vunnit lite slantar till dig o frun.
Kramar o ha det!

Snejky sa...

Ser inte heller på Let´s Dance. Såg några avsnitt förra omgången, men blev inte biten av programmet. Kanske mycket för programledarna, så attans tråkiga. Dom lyfter ju INTE programmet, så att säga....
Kramen