lördag 23 juli 2011

Norge.

Ibland stannar tiden...man blir stående och undrar: Vad är det som händer?
Hörde nåt om bombdåd igår i Oslo när jag var på stan för div trevligheter...insåg inte vidden av det hela förrän hemkomsten..ja...det var ju mer än ett bombdåd..en vettvilling som skjuter vilt omkring sig.
Jo...tiden stannar liksom upp...ens egna svårigheter på livets väg får liksom en annan dimension...svårigheter som är överkomliga.

Hur jag än vänder och vrider mig denna dag så går mina tankar till de drabbade..!


Tänder ett ljus här....!

4 kommentarer:

Sillen sa...

Så sant så..

Gubben sa...

Kunde inte sagt det bättre själv, än vad du skrivit! Det som hänt är fruktansvärt.

Snejky sa...

Håller verkligen med..
De e lixom så ofattbart, svårt att fatta att de egentligen händer...
Men många tankar sänder man till dem i Norge..
Jag hoppas att allt e bra med dig & gumman din..
Kramen...

Anonym sa...

Så ofattbart och så grymt.