lördag 8 maj 2010

Bokenäs!



Jaha, då var en tvådagars sammankomst på "Bokenäs Resort" över med det "statliga verket".
Trevligt med god mat och lite annat av suspekt natur, (det skvalpar när man skakar på behållarna), lista ut den om ni kan ;)


Stod i baren där och väntade på att få beställa en öl, plötsligt frågar bartenderna som är i färd med att tillverka en drink om det skulle vara en fyra eller sexa?
Lilla micke insåg att nåt var fel men pep ändå fram: Fyra!! Kikade bakom ryggen sin för att se om Jesus stod där och dirigerade, men nej. :) (Tänk själva, en drink man inte ens beställt, hallelujah)
I samma ögonblick drinken stod där kom de på det, men jag fick behålla den ändå som plåster på mina beryktade sår...ja, jag fick ju betala också förstås, men ändå ;)
Inte så värst intimt i denna bar tycker jag då, kan bero på priserna förstås, 58 spänn för en öl och billigaste whiskeyn kostade 16 kr centelitern, nåja, ska det vara fyrstjärningt hotell så ska det ju vara lite dyrare!


Står jag i en bar så ska den där känslan av intimitet infinna sig inom 5 min.. (på ett osexigt vis förstås).. jag vill känna mig utvald för deras försök att supa ner mig till apstadiet, där misslyckades de totalt! hehe!


Fick i alla fall en ansiktsbehandling där då, ja inte i baren förstås, ehh.... ni fattar... jodå, lilla micke ska bli vacker tror han, jo, det må vara omanligt eller så, men jag tyckte ansiktet kändes riktgt soft o snyggt efteråt...! ;)
Men nu är det Lördag, handling avklarad, nu ska bara middagen förberedas, projektet för detta ämnar vi göra tillsammans frugan och jag, ska bli kul o se om detta fungerar!
På återseende!

2 kommentarer:

Lennart sa...

Ansiktet kanske ser lite yngre ut efter behandlningen? Det skulle behöva handlas hem lite mat till mig också, men det blev inte av. Jag har slitit med tvätten.

Guldkryckan sa...

Lennart: Minst 10 år yngre!! hehe