söndag 2 maj 2010

Söndag igen.

Med andra ord så är det måndag i morgon, första arbetsdagen på över en vecka för mig efter förra veckans host o snörvel.
Det är väl synd att påstå sig längta dit, men men...det är ju en social grej i alla fall, helt ok på så vis.
Själva jobbet är det väl si o så med egentligen, folk som kämpar med att "hitta på" saker åt mig att göra, som om jag vore en pudel ungefär, kasta en pinne så hämtar micke den, kanske jag snart lär mig rulla runt och spela död om jag ger mig attan på det? ;)

Nåja, nu ska ju en söndag avnjutas här på kullen, styrelseuppdrag strax för den lokala hyresgästföreningen som jag själv är ledamot i.
Ska ta och skriva ner lite om den föreningen i framtiden här, vi har stora grejer på gång för detta området, allt hänger på om vi får en lokal eller inte av vår kära fastighetsägare.
Men detta tar vi nån annan gång..!

Nu: Java... på återseende!

Inga kommentarer: