måndag 25 oktober 2010

Pyromandåd i sherwoodskogen.

Närå, inga vinterdäck idag, dock blev det ett stopp på en däckbytarfirma för beställning av byte...alltid nåt.
(Järnröret ligger på hatthyllan här och bara väntar ifall det händer nåt innan bytet, hehe)

Storbrand i vår kära skog idag...i kontrollerad form, vi brände pinnar o ris hela dan, 10 liter bensin gick det åt för att få fyr på det våta materialet. Miljöaspekten?? Va?? VAD är det?? ;)
Brann gjorde det och man stank som en hel storstad i lågor typ på vägen hem.

Så kan det gå.

Strax dags för lite mat här, var lite trött vid hemkomst och slocknade en halvtimme på soffan, det resulterade i en liten piggare Micke här så man orkar sitta uppe en stund till.
Måste vara den friska luften som tröttar ut, ska jag bli den som krossar myten om att "ingen har dött av frisk luft" ?

Nåja, det får vara hur det vill med detta, nu blir det stekt fläsk o macka...ha en superb afton mina vänner, det ska jag ha!!

På återseende.

3 kommentarer:

Snejky sa...

Ahhhh, stekt fläsk va de längesen jag åt...Nu blev ja änna sugen på detta...Hmmm, kanske blir det till midda imorron...
Ha de fint, du & frugan..
Kramen

Cina sa...

Den friska luften? Du tror inte det var rökförgiftningen du slocknade av ;-) Jag bidde också sugen på stektfläsk nu.. KURR sa det i maggen.. Men men här blire fisk/räkgryta idag, inte dumt det heller.. Återstår att se vad kidsen tycker *fniss* Ha de gott

anonym sa...

Bor du seriöst i den där skogen?