onsdag 27 oktober 2010

Lillelördag..!

Jahapp, onsdag är det, förr en dag för en bärs eller två, men då det är höst och arbete på schemat så blir det en energidricka istället.
Jösses va trött jag blir av hösten, mörkret väller in tidigare och tidigare för varje dag och gör allt för att man ska bli seg i huvudet. (Vilket det också lyckas med i mitt fall)......!

Så värmeljusens årstid är här, är ju storkonsument av sådant, myspys o värme, det är modellen det.
Utan det hade jag slocknat rakt av efter tvagning och rekreation i badkaret.

Men vet ni vad?? Livet är lätt...livet är härligt...livet är till för att levas...var glad......ta vara på varje dag, den kan vara din sista...!

God bless!!

8 kommentarer:

Sillen sa...

Så rätt Micke så rätt.

Kram å var rädd om dig å frugan.

Guldkryckan sa...

Kram tillbaka :)

Per-Anders sa...

Det du skriver i de sista raderna är sant. Jag försöker leva efter det så mycket det går.

Snejky sa...

Håller med, du har så rätt...Man måste tänka positivt..
Här gäller samma vad det gäller värmeljus. Hur mysigt som helt. Det är bara därför jag gillar dessa märka kvällar...
Ta hand om ER
/Kramen

Gubben sa...

Är du säker på att det bara var energidricka?
Först börjar du som en gnällig gammal gubbe, sedan ler och leker livet!
Bra skrivet!
Själv ska jag snart gå in i de anställdas värld, så: bye, bye firman!
Ska bli skönt!

Tant M o lilla R sa...

amen

Mi sa...

tittar in för att önska dig en fin fredagkväll
Ha det...

Guldkryckan sa...

Tackar...önskar dig detsamma.

Trevlig helg allihop :)