lördag 6 november 2010

Lördag!

Fantasilös rubrik, men va fan, det är ju Lördag, dagen för fria aktiviteter o annan skit. :)
Gårdagens kväll avslutades tidigt, för mycket frisk luft där ute i skogen tar ut sin rätt, jag slocknade som det berömda ljuset av egen fri vilja.

Nyheter på burken....ja jösses va ointreserad jag är egentligen...jag som i vanliga fall slukar alla nyhetsändningar med hull och hår...nä, är för trött för att orka bry mig.
Strax dags för " så mycket bättre"....ettt lagom program med bra musik och bra artister.
Nog ta mig sjuttan det enda som är av värde på burken denna Lördag.
(Och Ulrika på TV4 vädret här förstås, fast den där utstyrseln kunde hon väl låtit hänga kvar i garderoben?) ;)

Nä...micke finner för gott att logga ut för denna helg, ha de gott alla!!

3 kommentarer:

Nina Lindh sa...

Jo, jobbar man så somnar man... gott om kvällen... och tidigt. Även utan tv. Det har jag också insett, två kvällar i rad.

Sillen sa...

Haha ja somnade med som en stock, å tidigt med haha. Å idag hoppas jag somna snart, å jag känner att jag har muskler som inte e vana att användas haha.

Ha det bäst du med Micke.

Kram Sillen

krulli sa...

SVAR: I skogen kan det nog komma mer snö än inne i stan, där är det ju lite uppvärmt ändå. Huga, jag avundas dig inte ett dugg! :)