fredag 14 januari 2011

Åter till verkligheten...!

Ja inte idag, men i morgon så...snörvlar inte lika mycket, halvt tillfrisknad om man säger så, åter dags att ge sig ut i skogen således i morgon bitti.

Vad har jag pysslat med här då?
FB..FB..FB...eh...ta mig tusan...FB igen...! (Och lite annat)
Sovit ut på morgonen har jag gjort varje dag, nån timme extra varje morgon gör susen för en förkylning.
Har nog ta mig sjuttan gått ner nåt kg också, tyckte att spegeln i hallen nickade gillande åt vad den såg nyss...bra spegel det där. :)

Om en liten stund ska undertecknad ställa sig vid spisen och tillaga en kulinarisk sensation för att förgylla fredagen som hustrun hans sett fram emot hela veckan.

Jäpp...kastruller och stekpannor, here i come!!

See ya!


UPPDATERING: Va fan..det är ju bara FREDAG ju, två dagar kvar innan jobbet...lite snurrigt blev det här. :)

Ha de gott!

6 kommentarer:

Mi sa...

Skönt att du är på bättringsvägen. Härligt. Bussigt av dig att laga mat till frugan o dig också så klart. Skönt för hemme att få sätta sig vid ett dukat bord.
Ha en bra kväll!

Sillen sa...

Bra att du tillfrisknar, å va snäll du e mog din fru. Fast klart.. Hon e nog nöjd med sin karl med.

Ha det gott, å ha en trevlig helg.

Kram Sillen

Lucas sa...

Jovisst är det fredag idag och det betyder väl fredagsmys.. Vi ska på Revy och imorgon på bad.
Kallt är det här och älgen puttrar i grytan.
Ha en underb tillfrisknande helg!
kram

Nina Lindh sa...

Funderade ett tag om det var du som gick fel, efter förkylningen... för det är ju lördag och ledigt i morgon!

Ha're!

cilla sa...

ja fb tar en himla tid ibland, hoppas att du och frugan får en härlig helg, utan "baskilusker". kramisar

Inga Magnusson sa...

Hmmm ... för mig som är en medelålders kärring och dessutom lärarinna av värsta moraliska sorten, så är det lite chockartat att hamna på Din blogg. Mitt bloggumgänge består ju mest av samma skrot och korn som jag själv. Jag antar att Du vill provocera lite med Din profil och Dina bilder. Men det bästa med bloggen är ju att man får fixa till sin egen helt efter egna önskemål. Ser också att Nina är vår gemensamma länk. Henne har jag följt länge nu, fast lite på avstånd.

Ha en trevlig helg!