måndag 21 november 2011

1983...






Ett magiskt år det där, massa bra plattor som släpptes det året...musik som åtminstone för mig håller än idag.
Listan kan ju göras lång....för mig var ju 80-talet det årtionde mitt musikintresse startade på allvar...gick verkligen in för det...stackars morsan när hennes lilla knatte kom hem med en säkerhetsnål i örat som hans klasskamrat ordnat åt honom, för hål i örat skulle man ju ha.

Enda kruxet var att jag inte kunde ta ut nålen på en vecka för att få i ett örhänge...satan i gatan va infekterat det blev...har dock kvar exakt samma hål i örat...ingen amputation var således nödvändig ;)

Då kör vi igång en ny vecka här....livet é änna gött...see ya :)

1 kommentar:

Snejky sa...

Jo du, 80-talet var magiskt, i alla fall för mig....
Sitter & småler....massa hyss som kidsen håller på med....
Min sambos 15-åring, vill ha en piercing på tvären genom örat. Lite drygt 1000 kr skulle de kosta, men de kan hon glömma...(om nu inte hennes mor tillåter det). Hon har redan en ring genom läppen..ja, jisses...
Önskar en givande dag till dig & Lilla Frun..
Kramen