onsdag 23 november 2011

Onsdag


Lite kvällsmat ;)

Finns mycket att reta upp sig på i denna värld, men, jag orkar inte engagera mig i det...emellanåt flammar det dock upp inom mig, en ilska över alla som roffar åt sig där ute i samhället, alla som utnyttjar andra för sin egen vinning..politiker, samhällets toppar som bara öser in stålar på sitt konto varje månad...ofta på bekostnad av den lilla människan.

Inga pengar finns för lönehöjningar till den lilla människan, istället får folk längre upp i hierarkin feta bonusar, den lilla människan blir uppsagt pga besparingar, VD´n får bonus.....ja....men som sagt...jag låter det slockna inom mig, skulle jag gå och tänka på det hela tiden hade jag nog blivit tokig och bosatt mig på nån psykakut...om det nu finns nån öppen förstås, besparingar ni vet.....nä fan....urk :(

Ha en underbar kväll....det ska jag ha...!





God kväll...!

Inga kommentarer: