fredag 9 december 2011

Harrejäddrar...!


Förra årets stolthet ;)


ojoj...Göteborg håller på att blåsa bort enligt alla nättidningar...och ska jag vara uppriktig så är det nästan så taket blåser av här...var ute i förmiddags, blåste inte så mycket då, däremot när jag på eftermiddagen utförde samhällstjänst (köpte snus) så höll banne mej hövvet på att blåsa av...minst..!

Slocknade ju vid 22 nyheterna igår...mitt i nyheterna så blev det bara svart, vaknade till mitt i natten och undrade vad som hände..ja jävvlar så det kan bli ;)
Så man är utvilad idag...riktigt nice tycker jag.

Men nu är det helg........"grottar" ner mig i soffan här och njuter av det dåliga vädret där man gör det bäst, i soffan med en kaffe.

Ha de fint..!

2 kommentarer:

Lennart sa...

Det står ju en massa containrar på min innergård. Där slängs alla toastolar och badkar nu under renoveringen. Blåsten gör så att luckorna fladdrar bra där! Hej vad det slamrar.

Snejky sa...

Ja, ingen hit & va ute i skitväder....Kaffe är ALLTID gott....