onsdag 22 februari 2012

Då va de Onsdag.......!



Mässa i två dagar här....jobbmässa kallades det...jo...nä...jag fick en tablettask iallafall......prisa gud, eller Angeles Bermudez-Svankvist...nåt av det får det väl bli ;)



Väl hemma kom vår kära kaffekvarn till användning igen...det är verkligen gott med färskmalet kaffe, har man väl börjat använda det så är det svårt att vänja sig tillbaka till färdigmalet..så är det ju bara.
Lite dyrare..men ofantligt mycket godare.

Jo..nä...eller? Jo..jag blev plötsligt tom i huvudet här...nä...ni får ha det gott folk..ska slänga mig på soffan en stund nu..!

Vi ses :)

5 kommentarer:

BP sa...

Färskt malet kaffe är gott. Zoegas vet jag inte, Classic är vår favo. Men egentligen är det Nespresso maskinen som jag gillar bäst. Lite dyrare visserligen den också, men med kapsyler från Kjell & Co. kan man göra sin egen blandning, vilket maken är otroligt förtjust i.
Å doften av färskt bryggt och/eller egenblandat variant är oslagbar!!!

Per-Anders sa...

Gå på mässa är aldrig fel. Det är viktigt sådana gånger att försöka få åt sig så många gratisprylar som möjligt. Och nu är det fredag - härligt!

Guldkryckan sa...

BP: Pressomaskin blir nästa inköp här...smaskens :)

Pen-anders: Fredagar regerar ;)

Lennart sa...

Har många gånger tänkt köpa en sån där, fast jag har så många kaffeprylar på köksbänken så jag får nästan lite frossa. Men, färskmalet är ju godast.

Guldkryckan sa...

Det är gott det Lennart :)