lördag 25 februari 2012

En Lördag som alla andra.


De va som hundan..legget fixade de snabbt, hämtades nu på morronen och precis som kassörskan, eller vad de kallas som tar emot alla ansökningar om legg och tar kort, sa...inte en käft där nästan på helgerna.
Nu dröjer det 5 år tills nästa gång.

Blev ju en liten shoppingrunda efteråt tillsammans med lilla frugan: Ö&B, Bolaget, cassels, ja..indiska blev det också.

Är som nån kanske minns "Torsk" på såna där pinnar som ryker och luktar gott, tyvärr fanns där inga inne......hujeda mej, det var banne mig första gången de inte hade det, problem med leverantören var tydligen skälet, så det fick bli nåt man lägger i lite vatten över ett värmeljus istället...inte samma grej....men i nödfall så får det duga antar jag.
Luktar gott gör det ju iallafall ;)

Jo, en Lördag som alla andra?

Har ju börjat göra saker på helgerna numera, inte bara ligga på soffan o kolla på film, det var knepigt i början...men föreningslivet jag kommit in i är en positiv grej helt klart, känns underligt egentligen om jag ska vara ärlig..och det ska man ju vara ;)

Men visst är det gott efteråt, att bara stänga igen dörren, spika igen den med sjutumspik, slänga ut telefonerna genom fönstret så de krossas mot asfalten och därefter bara existera...jag gillar det...mycket...men det får ju vara nån måtta på det antar jag...en balansgång..."nice".

Ha en fin Lördag allihop.......see ya.

5 kommentarer:

Sillen sa...

Ja du Micke, det är då vårat svenska lagom blir bäst.

Ha det gott.

Guldkryckan sa...

Jo...sant sillen...!

BP sa...

Gillar du dessa rökelser????!!!!!
Ooops säger jag bara - helt otippat. Minnen om gräs och annat "grönt" kanske pockar på;-)
Å japp, jag gillar också att stänga dörren efter mig och ha mitt!!!

Stattinskan sa...

Jag hade också en period med "pinnar" men det kom liksom av sig ;-D Att få stänga om sig är ett absolut måste. God morgon

Guldkryckan sa...

BP: haha...ja jävvlar... ;)
Tydligen nåt som buddister håller på med...rykande pinnar alltså, inte gräs ;)

Stattinskan: God morgon :)