måndag 6 april 2020

En skola utan ungar då.

Jo, de har ju påsklov denna veckan, i år har man bett om hjälp från fritidsgårdarna då många ungar kommer befinna sig i området.
Några har nappat på det men då jag är i riskzonen så får jag vara kvar på skolan...hade väl inte gjort det ändå förstås men man vet ju aldrig.

Skulle ju slängt massa bråte idag som vi ju gör på alla lov...det har ni ju sett innan här på bloggen så det hade ju blivit en upprepning.
Upprepningar är bra, som att stå vid bandet på volvo ungefär, fast det blir lätt lite trist ;)

Men det blev ingen container detta lov, helt otroligt, har aldrig hänt förut.
Klagar absolut inte, bara positivt både fysiskt och för miljön.

Lovskolan ställdes ju in detta lovet, många kidz hade ju inte kommit ändå resonerar man och så är det väl.

Visst är det fantastiskt med denna bild, Jimmi Hendrix uppenbarar sig plötsligt, otippat men helt underbart då han ju borde blivit helgonförklarad för längesedan om man frågar mig. ;)
Ja vad fick jag då göra idag istället för containerfyllning av "skit"?
Klotter är ju ett säkert kort på en skola, svamparna där är "specialare" för ändamålet, svindyra tydligen men väldigt effektiva.
Snuset är obligatoriskt också förstås för en fd rökare...och kaffet naturligtvis ;)

Men nu:
tackar ödmjukast från djupet av mitt och frugans hjärta för gratulationerna....stort tack allihopa.

Vi ses.







10 kommentarer:

BP sa...

Åååååhhhhhhhh vilket fint kort på er två! Love it. Än en gång stort, stort GRATTIS:-) Ni är sååååå coola båda två och även efter 25 år seer ni lyckliga ut. Känns såååå skönt!

Hoppas nu att ni har en toppen kväll på restaurangen!

PS. Det där med bilden funkade inte på mig;-) DS.

Ditte sa...


Tänkte att i dessa virustider vore det ju bra om ungarna vistades utomhus och kund få lite ork och motståndskraft. Kanske är inte en fritidsgård och inomhusvistelse det mest lyckade.
Och jobbet får du lämna åt sidan denna dag.

Instämmer helt med BP. Vilket fint kort på er. Stort grattis! önskar er fortsatt många fina år tillsammans.
Hoppas också att det blev en riktigt lyckad kväll-




Ingrid sa...

Varmt grattis på er 25-åriga bröllopsdag! Och det är ett väldigt fint foto, som det var roligt att få se.
Hoppas att ni får lika många lyckliga år som jag och min Åke. Vi hann fira guldbröllop och det med råge.
Ha det gott!
/Ingrid

Susjos sa...

Stort Grattis till er båda! Så kul att få se ett foto på er tillsammans!
Kollade två gånger på bilden, men jag såg en figur som liknade Jesus jag?
Ha det gott!

Åke sa...

25 år. Stort Grattis såklart till Er båda 🌹🌹

Ama de casa sa...

Åh vilken fin bild på er! Hoppas firandet blev superbra :-)

Haha! Jimi Hendrix? Ja, jeesus, så kan man också se det :-D

Ha en härlig dag!

Eva Trillian sa...

Grattis i efterskott alltså? :) Stort Grattis!
Fint kort!
Hoppas du orkar hålla humör och hopp uppe denna vecka - snart är det långhelg!

http://kraka.moah.se sa...

Ja, livet är mycket upprepningar. Eller för att låna ord av Luke Reinhart, en ocean av leda med öar av extas.

Hoppas din dag blir bra. Man får göra så gott man kan för att roa sig i dessa tider.

tanthuset.blogg.se sa...

Ni är så himla fina, du och Eva <3 Det ser jag men Jimi ser jag inte, det blev bara en ljus cirkel...det kanske var helgonglorian....eller så måste jag till optikern!!!
Ha en riktigt go' onsdag <3

Veiken sa...

Grattis till silvret! 25 år är inte dåligt alls!
Jag såg inte Jimmi Hendrix. Det var Jesus som visade sig för mig! Såklart eftersom det är påskveckan! Hahah!
Ha det fint!