söndag 6 september 2020

Vecka 37 på ingång.

 Således ny arbetsvecka med allt vad det innebär.....men än så länge är det vecka 36 och en söndag att njuta av....med andra ord gör man allt för att inte tänka på kommande vecka yrkesmässigt men vem vet...kanske det blir som en sådan där bal på slottet iallafall ;)


Ytterligare en liten vinst denna helg såsom förra, 40 kr i vinst, snart så...snart så...det är på gång ;)


Denna serie går vidare på min dvd-spelare, tredje säsongen nu och ja, jag har fastnat för den, fem säsonger återstår...lite aningen för mycket våld kan jag tycka ibland, huvuden som avskiljs från kroppen hade jag ju kunnat undvara...men det går väl det med antar jag....bara att vänja sig...bra i övrigt är den ju...riktigt bra.


Men imorgon är det dags igen ju...hopps skolan står kvar...det blir nog bra till sist trots allt...hoppas jag.

Ha det bäst alla.

9 kommentarer:

tanthuset.blogg.se sa...

Det har inte blivit av att se den serien, vete 17 varför....men huvuden som rullar, nja då kanske jag ska avstå i fortsättningen också :)
Ser att du håller på att samla ihop till den första miljonen, lycka till, det verkar ju gå åt rätt håll!!
Ha det fint med frugan, Micke!

Ama de casa sa...

Sen serien har jag aldrig sett. Ska nog inte börja heller, har på tok för mycket tid framför skärmen ändå.

Hoppas det lugnar ned sig på kneget! Verkar inte alltför lustigt just nu...

Ha ett fint upplopp på helgen!

Ditte sa...

Grattis till vinsten. Här blev det ingen alls. Och vinsten kanske bådar gott. Hoppas. Känns ju sådär med ditt jobb. Hoppas att arbetsmiljön snarast blir bättre.

"Game of Thrones" har jag aldrig sett. Men kanske blir det av någon gång. Kul att du hittat något som du fastnat för.
Önskar dig en bra kväll och en så bra start som möjligt på veckan.

BP sa...

Förra veckans händelse verkar ha satt djupa spår hos dig, och det förstår jag. Hoppas verkligen att den nya veckan är mera positiv, de behöver både du och dina kollegor.
Game of Thrones har jag såklart hört talas om, men jag har varken sett eller läst serien.
Önskar dig verkligen en bättre vecka 37! Men du avslutade åtminstone vecka 36 med en vinst:-)

PS. Såg att Lennart kommenterade hos dig igår. Kul att han fortfarande läser din blogg, men jag tror inte att han själv fortfarande bloggar, eller... DS.

Susjos sa...

Grattis till vinsten! Jag vann 30 kr på Triss ( men köpte 4 lotter för att få den vinsten, hm...)

Games of thrones ja, så många som säger att den är bra, men har helt enkelt inte kommit till skott ännu....

Tufft har du på jobbet, besparingar av personal verkar helt galet om du frågar mej! Hoppas du får en bra start på veckan!

Här njuter vi oerhört av den mest charmigaste lilla kattunge jag sett!! Vilken lycka!

znogge sa...

Grattis till vinsten! Det går på rätt håll i alla fall ;-)
Nu tycker jag att vi satsar på en lugnare arbetsvecka!

Ha det gott!

Ingrid sa...

Grattis till vinsten!
Hoppas den nya veckan startat bra.
/Ingrid

Veiken sa...

Grattis till vinsten. Du håller i alla fall nere utgifterna!
Jag antar att skolan stod kvar för jag har inget hört! ;)
Game of Thrones är nog lite väl häftig för mig. Vill inte sitta med en kudde framför ansiktet! Haha!
Ha det fint och var rädd om dig!

Susanne sa...

Games of thrones har jag aldrig sett, men kanske under en regnig hösthelg.