lördag 20 mars 2021

En lördagskväll i Mars 2021.

Det ska man väl kunna klara av iallafall ;)
 
Fredagskvällen bjöd ju på final i "Talang" och undertecknad satte sig framför vår tv precis när de tre som var utsedda som någon typ av finalister klev fram.
Grattis till vinnaren som tydligen ska vara riktigt bra, en trollkarl.
Jag följder inte sådana där tävlingar längre, har liksom lessnat på det, samma sak alltihopa känner jag.
Ok, jag vet, jag är en tråkig människa ;)

Men nu har jag traskat fram och åter mellan vår spis i en och en halv timme, lövbiff i strimlor med någon rotfrukt och lite bacon i samma strimlade form.
Ris till detta och sen är lyckan fullständig.
 

 Till efterrätt får det bli sista avsnittet av "Polisen och Pyromanen" tillsammans med lite chokladpudding och grädde.
Bra kombination.
 
Vi ses.



5 kommentarer:

LillaSyster sa...

Mmmm vilken god mat! Följer inte heller talang =) ,men tråkiga tycker jag inte att vi är. Ha en bra kväll!

Ingrid sa...

Du laddar för en trevlig lördagskväll ser jag.
Hoppas att den kommer att motsvara förväntningarna.
Trevlig fortsättning på helgen!
/Ingrid

Ditte sa...

Samma här vad gäller tittande på tv bara för att. Har sett Talang en gång för något år sedan och även Idol en gång. Räcker.
Finns mycket annat om man vill se och det på Play.
Jag följer i princip inga serier men har hängt med på "Atlantic Crossing".
Låter som en god middag hos dig. Här ska maken överraska. Spännande!
Trevlig kväll.

BP sa...

Då är vi minst två tråkmånsar, för jag har aldrig tittat på sådana program heller. Inte mitt stuk alls. Sedan kanske man kan tycka att jag är tråkig på grund av att jag bara kollar deckare och sport, men det är en annan sak;-)
Idag gjorde vi som du igår, gynnade den lokala restaurangen och budföretaget Wolt, som satt ned priset för utkörning till 19 kronor (från 49 kr). Löjligt billigt, de kan knappast gå en jämt upp.

Ama de casa sa...

Det lät gott! Hoppas lördagskvällen blev till belåtenhet :-)

Ha en skön söndag nu!