onsdag 15 september 2021

En liten onsdag blev det...

idag ju och den där "cliffhangern" jag lade ut här för en tid sedan kommer här att få sin upplösning.
Jag kommer att få andra uppgifter, som jag skrivit om tidigare, det är klart nu men frågan är när man får in en ny, hoppas på att det blir snarast här, saknar ju mina gamla arbetskollegor där.
Intervjuer har redan genomförts, nu ska väl bara säcken knytas ihop av ledningen. 
En dålig cliffhanger var väl detta förstås känner jag nu, får skärpa mig, nån gång ska jag lyckas med en cliffhanger modell Ama ;)
(Tror det var något annat också men det har jag glömt)

På måndag är det dags för studiedagar igen, ja, "dagar", det är nämligen en repris redan på tisdagen, förhoppningsvis med annat innehåll än på måndagen.
Ska nog ta och läsa dagordningen jag fick på mejlen idag, fast det får vänta till söndag tror jag.

I morgon ska jag åter gå upp för att bege mig till platsen där jag utövar mitt yrke som elevassistent.
Ser redan fram emot morgonkaffet ;)

En törstig Zillen och jag tillönskar er en fin fortsättning på veckan.


4 kommentarer:

BP sa...

Bilden på Zillen är härlig:-) Vad dricker han? Vin eller:-))))

Japp, du har skrivit om dina ändrade arbetsuppgifter. Det minns jag. Men det var ju ett tag sedan. Ska du återvända till den gamla skolan eller bara dina gamla arbetsuppgifter. Ingen fara, det är fel på min och inte din hjärna/minne;-)
Bra med lillördag, då är det snart helg igen:-)

Ingrid sa...

Vilken härlig bild på Zillen!
Ha en fin fortsättning på veckan du också!

Ama de casa sa...

Tack för upplösningen av klipphängaren även om den inte var helt komplett. Men har man inte hela facit i hand, ja, då har man ju inte det :-) Håller tummarna att det kommer att bli superbra!

En helt underbar bild på Zillen!

Ha en finfin dan-före-fredag-dag :-)

znogge sa...

Så roligt att du får tillbaka dina gamla arbetsuppgifter och i mina ögon dög det utmärkt som en cliffhanger!

Vilken härlig bild på Zillen :D

God torsdagskväll!