måndag 13 februari 2023

Första dagens lovskola avklarat.

 Men jag och några till har ju en lista att gå efter, se själva, visst är den fin, synd bara att jag inte hittade mina glasögon så jag kunde inte se vad som stod där, de satt i pannan förresten, hoppas jag kommer ihåg det imorgon, hoppas förresten att jag kommer ihåg att det finns en lista överhuvud taget. ;)
Köket har jag ju dock redan klarat av, det rengjordes dessutom förra veckan, det underlättade ju lite. ;) (Vår allt i allo läste för mig)
Såg en annan av personalen som bar på A4-papper för att fylla på kopieringsrummen, antar att det också är klart då.
Ett par av uppgifterna ska tidigast göras på torsdag, hejeda mej va synd, jag har ju semester torsdag och fredag. 

Har ingen aning om vad detta ska föreställa, slängas eller åter in i klassrummet efter ommålning?
Jaja, inte mitt bord, inte mina kartonger heller. ;)

Men nu får det väl bli lite kökshandräckning, tror det får bli något lättlagat idag, fiskbullar med kokt potatis, var ju ett tag sedan sist, det får väl duga.

Ha en fin kväll alla.

9 kommentarer:

BP sa...

Skrattade gott åt att göra listan. Personligen tyckte jag det hela lät som sysselsättningsterapi och jag antar att du klarat av alla uppgifter förutom de som först få åtgärdas på torsdag redan idag.
Det där med glasögonen uppe i pannen (i mitt fall uppe på huvudet) känner jag igen - hahaha:-)
Tajmingen med semester torsdag/fredag är klockren!

PS. "Att göra sportlov" - ja så kan man ju också uttrycka det - hahaha:-) DS.

LillaSyster sa...

Härligt då har du bara två dagar kvar att jobba denna veckan!!

Anna i Portugal sa...

Det var en gedigen lista, vad bra ni hjälps åt. Snabbnat är smidigt ibland, fiskbullar åt jag ganska ofta förr, men inte längre.

znogge sa...

Det känns lite som om du åkt på att plocka undan efter andra ;-) Nåja, en del verkar ju redan vara gjort i alla fall. Bara två dagar återstår nu så du får väl se om glasögonen dyker upp ;-)

God kväll!

Ditte sa...

Pust! Sicken lista! Tänkte som Znogge här- Ka inte var och en ta reda på sitt.
Men kanske lika bra att du har glasögonen i pannan så att du kan läsa selektivt.
Önskar dig en bra fortsatt vecka. Men glasögonen på vift.

Äventyret framtiden sa...

Mycket humor i det här inlägget kan jag läsa att det finns.
Glasögon ja, jisses ja, var har jag inte lagt dem hur många gånger som helst.
Önskar en fin fortsättning på veckan!

Susjos sa...

Ja, kan bara hålla med de andra kommentarerna, vilken lista...skönt för dej att vara ledig i slutet av veckan! Haha, ja, glasögonen har man letat efter många gånger...så sitter de på huvudet! Fiskbullar var längesedan man åt, minns att killarna gillade det när de var barn i alla fall, i hummersås eller dillsås va?
Ha en bra tisdag!

Lotta sa...

Sitter här på jobbet och skrattar åt dig och dina klurigheter, du är allt en skojare. Du behöver nog inte vara orolig för det finns säker några punkter kvar till dig när glasögonen förflyttat sig från huvudet till näsan.
Fiskbullar, det är ju alltid gott! Det ska jag också fixa till någon dag.
Då var det onsdag igen, önskar dig en trevlig sådan :-)

Åke sa...

I pannan :) Jag ett par i varje rum och ibland ligger alla 6 i samma rum... ja du fattar :)