tisdag 25 juli 2023

Tisdag återigen.

 Är ju inne i fjärde semesterveckan av sex och njutningen är ju av bibliska proportioner nästan. ;)
Stort tack alla kommentatorerna för min recension av svenska damlandskapets inledning av detta VM.
Hoppas det går en bit emot semifinal iallafall, går det längre så ska jag hjula hela vägen genom lägenheten så jag hamnar på sjukhus, de har tv där med. ;)

Så ska de ju då börja röja i Östersjön, fann denna igår nånstans, det är ju sjutton vad de slängt krigsmateriel överallt. :(
Speciellt ryssen har jag förstått sen Sovjetunionens fall, men vi är väl inte långt efter antar jag. :(

Hur som helst, det är tisdag och igår kom en månads snuskonsumtion hem och placerades  utanför min dörr genom hemleverans.

Nu tillönskar jag er en fin tisdag allihopa. :)

11 kommentarer:

Znogge sa...

Det låter som om du njuter för fullt av ledigheten så fortsätt i samma anda. Bara det inte blir körigt nu när du ska bevaka fotbollen ;-)

Tyvärr finns det nog mer skräp i våra hav än vad vi är medvetna om.

Önskar en god tisdag!

Ingrid sa...

Ha en fin tisdag du också och en bra fortsättning på veckan!
Kram, Ingrid

LillaSyster sa...

Njut av ledigheten =)
Jag börjar nästa vecka , men kloka jag har lagt mjukstart- så först på onsdag ska jag infinna mig vid kl 08.30 Nu i em äntligen lite sol igen .....blåser gör det ju som vanligt.....

Gunnel sa...

Tiden går aldrig så fort som när man är ledig av nån konstig anledning. Ta det försiktigt med hjulningen.

BP sa...

Hahaha! Ja, det vill jag gärna se - hjulandet hela vägen genom lägenheten. Tror jag gör likadant här, då kan vi ligga i samma sal på sjukan och kolla VM-finalen;-)
Du är värd allt beröm för ditt referat. Det är du såååå värt! Och som sagt - du får ta Sveriges andra match också!!!
Du har verkligen järnkoll på vad som försiggår i Östersjön. Jag har noll koll där. Verkar inte kolla rätt "kanaler"...
Gillar namnet på snuset - Rebell! Passar perfekt till dig:-)

Anna i Portugal sa...

Det där hjulandet skulle jag faktiskt vilja se :) Men inte så du hamnar på sjukhus så klart. Jag följer inte fotbollen så jag skippar dina inlägg om det. Ha en fin tisdagskväll!

Susjos sa...

Vilken lycka att ha så lång semester, fortsätt att njut du!
Å inte har min man fattat att han kan beställa hem "stockar" med snus, till ett billigare pris också, nej han går och köper typ en dosa i taget på dyra Hemköp!
Ha det fortsatt bra! Jag ser fram emot din nästa recension i fotbolls-VM!

Lotta sa...

Visst är det härligt med ledighet och så hemleverans på snus på det. Kan det bli bättre!
Önskar dig en finfin torsdag :-)

wiper sa...

Jag är ju så dålig på detta med fotboll och en del andra sporter så jag har inget att komma med tyvärr. Tänk vad tiden går fort när du redan haft semester så länge. Hoppas du njuter och har det bra

Detta med skräp och annan förstöring stör mig verkligen ;) Då blir man på hugget ;)

Jag tycker det är skönare när nån snusar för röken mår jag dåligt av.

Ha nu en skön semester- torsdag Micke

Susjos sa...

Hej igen! Måste berätta att min man också skulle behöva gå till en optiker, men han gör som du...har läsglasögon precis överallt, haha!!
Ha en fin torsdagskväll!

Ditte sa...

Fint att du har ett par veckor kvar av ledigheten. Sen kan en ju hoppas du kan starta lite "mjukt" innan eleverna stormar in. Troligen ystra av glädje över att skolan startar igen.
Ser även fram emot fler fotbollskommentarer av dig. Hoppas de kommer.
Ja, skiten i Östersjön är bedrövlig och även alla kryssningsfartyg som passerar från hela världen bidrar till att skita ner. Rejält.
Önskar dig nu fortsatt fina dagar.