torsdag 25 april 2024

Torsdag med APT.

15.00 startar denna APT...antar jag, (Arbetsplatsträff)....vilket som vanligt mest handlar om information ifrån ledningen, antar jag....jag kommer nämligen inte dit pga min förkylning som hotade min måndag men som retirerade, den omgrupperade bara och slog till igår kväll.
Hemma resten av veckan, typiskt.

På måndag, tror jag det var, så ska jag ju till ungdomsmottagningen med klassen, hade det varit en "vanlig klass" så hade det inneburit kondomer fyllda med vatten som flyger kors och tvärs i skolbyggnaden, men jag tror inte det är aktuellt för oss.
Men vem vet egentligen, återstår att se. 
Spännande att se hur detta utkristalliserar sig i slutändan, tar nog med mig paraplyet för säkerhets skull och går runt som Mary Poppins i korridorerna. ;)

Ozzy säger hej och tillönskar er en fin dag, så även jag, på återseende. 

6 kommentarer:

Ingrid sa...

Ha en fin dag själv och krya på dig!
/Ingrid

Geddfish ♥ sa...

Krya på dig! 🌺
Jag har fullt upp med att få till vänlistan på bloggen. Råkade radera allt igår, suck, och det fanns ingen ångerknapp.
Här skiner solen lite försiktigt och i morgon är det fredag!

Znogge sa...

Vilken otur att förkylningen bestämde sig för att ta ett nytt varv igen.
Ha ha, ja det är spännande med kondomer i en viss ålder. Vet precis hur det kan gå till...

Krya på!

BP sa...

Ingen otur alls att förkylningen återkom - alltså med tanke på vad du har skrivit om APT. Hahaha:-) Du ÄR smart Guldkryckan:-)
Fick faktiskt googla för att veta mera vad Ungdomsmottagningen faktiskt gör. Nu vet jag det också. Men dum (eller trög) som jag är förstår jag inte varför din "ovanliga" klass inte skulle ta med sig kondomer och fylla dom med vatten...
Önskar dig en trevlig kväll:-)

LillaSyster sa...

Så tråkigt med bakslag. Måndag blir ju en spännande dag. Ta du paraply och galoscher=)
Krya på dig. Trevlig helg!

wiper sa...

Du får verkligen till det så lustigt och det uppskattas ;) ;)

Krya på dig nu Micke
Varm hälsning från Malin