lördag 12 juni 2010

Städdag!

Blev faktiskt en sån dag idag, vädret suger ju om man säger så, lika bra att få nåt gjort.
Har roat mig med att skura badrummet, golv, väggar och tak......herrejävlar va skitigt taket var, förstår inte hur det kunnat bli så.

Putsat och fejjat har jag gjort minsan, NEJ, Jag går inte på nåt ;)

Nu är där rent som aldrig förr skulle jag tippa!
Fortfarande mycket som snurrar uppe i kråkboet som kallas huvud på mig, men det löser sig väl som det brukar göra, allt löser sig, ingen ide att jobba upp sig, bara glida med och beundra utsikten så gott det går.
Om 20 år kommer jag nog att skratta åt alltihop.
Nåja, nu ska kaffet tillverkas här, på återseende!


2 kommentarer:

Lennart sa...

Jag gjorde mitt roliga i fredags! Nu fick du mig att bli sugen på kaffe... får väl slita mig från maskinen här och ge mig ut i köket.

Mötley Annika sa...

Vad du e duktig , här e det kaffe som gäller hela dagen regnet öser ner kram