tisdag 31 december 2019

Reflektion över 2019.

Jo...2019 var väl ett år som så många andra om än lite, enligt min mening, medelmåttigt.

Yrkesmässigt:

Chefen "slösade" pengar på barnen och deras framtid och blev hyllad av hela sverige, även av mig underordnad lågt stående varelse.
Men budget är ju till för att hållas...så nu vankas det andra bullar av grundskoleförvaltningen.
Blir intressant detta.

Privat:

Helt ok om man frågar mig...frugan är ännu cancerfri...min egen hälsa har blivit bättre...fast lite lönnfet är man ju...nej..jag tänker inte börja träna ;)

Hur som helst, livet är helt ok...tillönskar er alla ett sjusärdeles fint 2020...satsar nämligen på det själv ;)

Humorn är i behåll...Lemmy på bilden säger allt.

Gott nytt år.

4 kommentarer:

BP sa...

Det var nog den kortaste och med koncisa "årskrönikan" jag läst - någonsin! Bra där!

Det som är mest glädjande är att din fru är cancerfri - helt underbart! Åsså är jag väldigt glad över att även din hälsa verkar peta uppåt! Sköt den även 2020! Det kallas för förebyggande underhåll;-)

Älskar bilden! Den säger allt och jag håller helt med!

Önskar dig och din fru också en riktigt gott och framför allt friskt 2020!

Mia sa...

Så härligt att höra att hälsoläget är underkontroll, till och med bra, hos både dig och frugan. Hälsan är absolut det viktigaste!

Önskar dig/er ett riktigt br 2020!

Mia Halvarsson sa...

Jo jag håller med Lemmy och dig, jag! Let's keep it that way! God fortsättning Micke och Lullan <3

Ama de casa sa...

Jag har ju inte följt dig så länge, men det ALLRA bästa är såklart cancerfriheten. Vilken lycka! Det borde ha gjort förra året till ett alldeles fabulöst år!

Själv hade jag blivit av med påsarna på magen och blivit hopsydd igen. Man får vara glad för det "lilla", som egentligen är hur stort som helst! Tänk att man kan få sån bra hjälp av sjukvården? Fantastiskt.

Ha nu en superbra inledning av det nya året - att man är frisk är faktiskt det viktigaste av allt!

Ja, nu får faktiskt både du och frugan en bautastor KRAM av mig! Och det ska du veta - dom slösar jag inte med :-)