fredag 1 januari 2021

God fortsättning på nya året alla.


 

Vi tar väl tag i detta nya år då och inleder med vila så här på nyårsdagen så som sig bör.
Mätt blev man ju efter all kalkon, besöken till kylskåpet innan tolvslaget var många efter middagen.
Gott var det.

Skrev ju en nyårskrönika i dagarna här men när jag läste igenom den igår, den blev ganska lång, så såg jag bara gnäll, gnäll gnäll gnäll, om allt möjligt.
Jag tryckte på "delete" och sedan blev det inget nytt att lägga ut.
Så kan det gå ibland. ;)

Nytt år, ett förhoppningsvis bättre är 2020, nu kör vi tycker jag.

Ha det bäst alla.

9 kommentarer:

Znogge sa...

Ja, nu kör vi och hoppas på att 2021 blir ett bra år!

God nyårsdag!

Ingrid sa...

Ha en riktigt god fortsättning på det här nya året!
/Ingrid

BP sa...

God fortsättning!

Delete var helt rätt knapp att trycka på, för det bästa du kunde göra med skitåret 2020 var just att ta bort det. Synd för allt jobb du lagt ned förstås, men de flesta har nog gnällt kontinuerligt under 2020.
Grattis förresten till din fina bild med fyrverkerierna. Din kamera/mobil verkar vara betydligt vassare på nattbilder än alla kameror jag har haft...

Ditte sa...

God fortsättning! Och visst hoppas vi på att detta år ska bli betydligt bättre.
Och den fina bilden på fyrverkeriet blir ju en bra symbol. Man skjuter upp år 2020 i luften.
Önskar dig nu så bra dagar som möjligt!

Susjos sa...

Hm undrar om jag vågar titta tillbaka på året som gått, kanske blir det delete för mej också!
Nej, 2021 måste bli bättre!
God fortsättning på det nya året önskar jag dig!

Lotta sa...

Gott Nytt År och en God fortsättning.
Synd att du tog bort inlägget, hade varit kul att läsa om ditt skitår så kanske jag också lagt ut om mitt skitår. :-)

Ha det bäst!

Ama de casa sa...

Ja, nu väljer vi att leva i nuet och blicka framåt.

God fortsättning!

Mia sa...

Tittar in i ditt bloggrum för att önska dig ett hälsorikt och bra/lyckligt 2021!

Veiken sa...

God fortsättning! Nu får vi verkligen hoppas att 2021 infriar alla förhoppningar om ett covidlugnt år!
Ha det gött!