onsdag 28 april 2021

Hemma igen från östra sjukhuset.

Frugans kontroll här idag på östra sjukhuset genomfördes smidigt och bra på alla vis, jag fick inte följa med in utan tvingades sitta utanför ett hamburgerställe mitt emot.
Men allt gick bra inne hos läkaren och vid hemgång blev det en banan för henne som vi haft med oss, man vågar ju inte slänga i sig en hel måltid efter två dagars "fasta" omedelbart.
Har själv inte ätit så värst mycket sista dagarna, inte roligt att laga mat åt sig själv helt enkelt men ikväll blir det något gott i stekpannan åt mig och hustrun.

 
Både jag och min fru vill tacka för alla lyckönskningar inför denna procedur.
TACK!!
 
Krukorna levererades ju som de skulle igår.

Ozzy åtog sig naturligtvis att inspektera och vi fick raskt ett godkännande av honom.
Bra katt det där ;)
 
 Så nu är det bara att fylla dem med jord och växter så får vi väl hoppas på att det "tar sig".
 
Men nu tillönskar vi er alla en fin kväll.
 
 
 
 

8 kommentarer:

Znogge sa...

Så skönt att undersökningen är avklarad. Självklart så hoppas jag att ni ska få positiva besked också. Njut nu av något gott i kväll. Husse firar just nu vaccinationen med en kall öl :D

God kväll!

LillaSyster sa...

Klart att det kommer att ta sig i så fina krukor. Skönt att ha besöket avklarat, nu hoppas vi att allt ser bra ut. Njut av den goda maten =)

Geddfish ♥ sa...

Jättefina krukor! Blir alla gånger toppen.
Skönt att fruns undersökning är avklarad och håller tummarna för goda besked.
Östra sjukhuset, det känner jag väl till. Där gick jag med yngsta dottern i veckor, månader, men det är snart 29 år sedan och allt är väl idag.
Trevlig kväll med något gott på tallriken!

BP sa...

Underbart att läsa att allt gick bra med frugan! Såååå skönt! Ja, här får man heller inte ta med sig sällskap på undersökningar. Tycker synd om alla gamla som kanske är aningen förvirrade som inte får hjälp av en anhörig.
Huvudsaken är att allt gick bra. Hoppas ni firade rejält ikväll:-)

Åsså hoppas jag bara att Ozzy INTE kommer inspektera krukorna när de är fyllda med jord och frön...

Ditte sa...

Så skönt att besöket gick bra! Ohc du var ju ändå med i tankarna även om du inte var med på sjukhuset.
Perfekt med de levererade krukorna och bra att Ozzy inspekterade så att krukorna är som de ska.
Önskar er också en riktigt fin kväll.

Susjos sa...

Härligt att allt gick bra på sjukhuset, och fint att krukorna kom som de ska och var hela, man vet ju aldrig. De ser fina ut, och det tyckte ju Ozzy också!
Ha en fortsatt fin vecka!

Ingrid sa...

Så skönt att det gick bra på sjukhuset, nu hoppas jag att resultatet av undersökningen visar att allt är i sin ordning med frugan.
Ha en fin fortsättning på veckan!

Ama de casa sa...

Skönt att det gick bra och smidigt med undersökningen! Nu håller jag tummarna för att resultaten också visar sig vara bra.

Haha! Typiskt katter :-D

Ha en fin torsdag!