fredag 13 augusti 2021

Då var första veckan....

efter semestern avklarad och en härlig mjukstart har det ju blivit, lärarna har hunnit med sin planering och inköp mm.
Våra lärare har ju "ledigt" hela höstlovet så de kan börja lite tidigare efter sin sommarledighet, det blir ju en helt annan grej då, ingen stress och allt hinner bli klart innan kidzen kommer.

Har ju efter nio år äntligen fått en nyckel till verkstaden på skolan, jag vet, det ser rörigt ut, ja, det ÄR rörigt men jag ska nog få ordning på det så jag kan ha det som mitt eget vilorum vid behov ;)


Visst är det fint? ;)

Men nu är det kväll, ha en fin helg allihopa, det ska jag.
 

7 kommentarer:

Geddfish ♥ sa...

Det blir nog bra alltihop. Och egen nyckel till verkstan och lite ordning i röran och struktur, så blir det kanon!
Härlig helg!

znogge sa...

Även vi började tidigare för att kunna vara lediga på novemberlovet och det upplägget föredrar jag.

Grattis till nyckeln! Där har du något att bita i men det blir säkert hur bra som helst :D

Ha en finfin helg nu!

LillaSyster sa...

Det där fixar du! Grattis till nyckeln och nu är det helg! Ha det gott!

BP sa...

Hahaha! Så det där förrådet kallas för verkstad. I så fall säger jag grattis till nyckeln, även om jag inte riktigt förstår vad en elevassistent ska göra i just en verkstad eller ett förråd, men... om du behöver en mancave så:-)
Önskar dig en fin helg så att du är rustad för nästa veckas "allvar" när kidzen börjar skolan på riktigt.

Lotta sa...

Organiserad oreda, det kommer bli ett bra och trivsamt tillhåll för dig. Förhoppningsvis så har du ännu en vecka att fixa och dona i ditt krypin.
Trevlig helg!
Det är bara till att njuta :-)

Ama de casa sa...

Ser ju gemytligt ut där i ditt vilorum :-D

Ha nu en riktigt bra fortsättning på helgen!

Ingrid sa...

Så bra att du fått en egen nyckel till verkstaden.
Ha en riktigt härlig helg!