onsdag 23 augusti 2023

Onsdagsblogg.

 Så är kvällen snart här och det är väl dags att ställa klockan på 06.00 imorgon som vanligt.
Det gick ju några dagar sedan förra blogginlägget återigen, men snart är jag väl inne i "loopen" mellan fritid och arbete.
Snart så. ;)

Kul att något är sig likt förutom hopprep och fotboll, detta måste väl höra till skolans ursprung? 
"Mitt klassrum", ett par bänkar, ett par stolar.
Guldkryckans soffa för rast och vila.
Totalt utslagen, det märks att man börjat arbeta igen. ;)

Men nu får ni ha det så fint allihopa, kommer in på era bloggar under de närmsta dagarna för inspektion. ;)

8 kommentarer:

BP sa...

Alltså din personliga soffa gillar jag skarpt. Lite kort att ligga på den helt utsträckt, men att halvligga går ju bra som du visar:-)
Himla cool selfie av dig. Kul att du hu har någon slags helskägg och mustasch, inte bara ett getskägg;-)

znogge sa...

Så skönt med en bekväm soffa på inte alltför långt avstånd. Halvligga där ser ut att fungera alldeles utmärkt. Hoppas du är inne i rutinerna snart igen :D

Önskar en god kväll!

Anki sa...

Skönt med en egen soffa! Den är snygg, men ser inte jättebekväm ut.
Snygg selfie ... roligt att få en bild av dig :)
Ha nu en fin kväll och en bra torsdag i morgon!

Anna i Portugal sa...

Gött med en soffa att vila upp sig på!

Lotta sa...

En soffa hade jag också vilat ha på mitt knek. En lagom obekväm så att man inte slappnar av helt. Snygg selfie, du ser så där lagom avslappnad ut :-)
Ha nu en alldeles förträfflig torsdag med allt vad det innebär.

LillaSyster sa...

Bra att du har en egen soffa att ta igen dig i under rasterna. Mmmm hage tillhör skolgården. När du och jag gick i grundskolan så fanns de målade med målarfärg på skolgården =)

Ditte sa...

Bra att du har en soffa, men den borde ju varit längre- Knepigt att sträcka ut sig här om en är lång-
Ja, att börja jobba igen tar ju på krafterna. Helt klart.
Många tankar till dig. Ha det så bra du kan.

wiper sa...

Blev nostalgisk när jag såg "hoppa hage" undrar om nån gör det numera.

Det ser ut som en bekväm soffa du har. Förstår att det är jobbigt efter en lång semester. Kom ihåg hur det var fast det var så länge sen för mig.

Ta det lugnt och ha en fin fredag och helg Micke